Nekad Heuns | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Heuns

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? Johansson.04

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Heuns Boehm 57år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Arbetsvillig, stark, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en tuff miljö. Uppväxten hade brist på stabilitet vilket formade en person som alltid strävar efter kontroll och framgång. Trots en tuff bakgrund finns en stark vilja att bygga något bättre. Framtidsplanen är att etablera sig i staden, skapa kontakter och ha ett stabilt arbete.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns rp genom att spela seriöst och hålla mig till min karaktär för att skapa en mer trovärdig och rolig rp för alla. Jag fokuserar på att bygga upp min karaktärs bakgrund och relationer vilket kan leda till intressanta och långsiktiga scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte alltid försöker vinna utan att man spelar för att skapa bra och realistisk rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Man ska anpassa sin röst efter sin karaktär så man inte har en fullvuxen man karaktär med ljus röst eller en kvinnlig karaktär med manlig röst. 2. Copbait, man försöker få polisens uppmärksamhet genom att att tex köra mot rött när dom kollar på.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.

Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka