Accepterad Heterjagelnour1 | Medlem ansökning [Omma1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Heterjagelnour1

Icke Medlem
Meddelanden
489
Reaction score
86
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? heterjagelnour906

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktären bor i sverige och heter Felix Hörnqvist, Han är 26 år gammal. Han har svenskt medborgarskap då han är född i Sverige. Nåväl.
Han har endast svenskar i sin bakgrund och hans känslor är svåra att förstå, detta betyder inte att Felix är hjärndöd.
Han gillar att umgås med folk och göra roliga saker såsom att köra bil och ha fullt med grejor i bilen. Fast han har inte körkort.
Han gillar att köra moped utan hjälm och stegra. Han hade ett fotbolls intresse men det slutade med att han sprang in i målet och sedan ramlade och slog huvudet i stolpen. Så det blev inget med fotbolls karriären.

Ett annat intresse min karaktär har är att få folk att skratta men liksom inte så dom skrattar ihjäl sig och typ dör men så dom har en rolig stund.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rolig och social rp nivå, Vara aktiv på servern, skapa bra scenarios som kommer vara felfria och båda sidor i scenariot kommer tycka det var roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att ha kul och inte bara för att vinna och förstöra för andra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jå. rdm är döda utan anledning vdm köra bil över folk clogg quit i scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, Har rpat på unive sedan 2021.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ha bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka