Nekad Heterjagelnour1 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Heterjagelnour1

Icke Medlem
Meddelanden
489
Reaction score
86
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? 1heterjagelnour

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Felix Hörnqvist, 22 år gammal, växte upp i Stockholms södra förorter. Som barn var han en energisk och nyfiken kille som drömde om att bli fotbollsproffs, men hade svårt att fokusera i skolan och hamnade ofta i trubbel. Felix är envis och impulsiv, vilket gjorde honom sårbar för dåligt inflytande.

När han var 15 år förändrades hans liv drastiskt. En kväll blev han vittne till en brutal misshandel där en av hans nära vänner blev svårt skadad. I panik och ilska sökte Felix hämnd och började umgås med äldre killar i området som redan var insyltade i kriminalitet. De gav honom en känsla av trygghet och tillhörighet, och snart drogs han in i deras värld. Trots att han gillade spänningen och de snabba pengarna som följde med det kriminella livet, känner han nu en växande tomhet och ånger. Felix börjar längta efter en förändring och funderar på hur han kan lämna sitt gamla liv bakom sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Nattaktiv rp med massa kreativitet, jag kan alla reglerna utförligt och därav kommer alla regler att följas, jag gillar sociala scenarion och att bygga minnen istället för att skjuta vilket gör att jag tror att unives stora spelar bas kommer att bidra till mig och min höga rp nivå kommer att bidra till servern minst sagt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska kunna spela ett scenario utan att behöva vinna. Tex om ett gäng gör en stor välplanerad stormning mot mig kan jag se det som ett roligt scenario och inte behöva skjuta tillbaka etc då dom lagt tid att planera etc.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jah kan alla regler. exempel på dom är VDM- Köra över folk och använda sin bil som ett vapen. RDM- Skjuta folk utan ett bakomliggande scenario Fearrp- Inte rpa på rädslor Sunt2- Spela för makt och pengar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? aa jag har spelat här sedan 2021 men valde att ta en paus för att rp inte kändes rätt. Men nu är jag tillbaka med 100%!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tyvärr

Nekad.
Anledning:
Endast en ansökan per 24h!

Du får ansöka igen idag kl 22:34. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka