Nekad Heterjagelnour1 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Heterjagelnour1

Icke Medlem
Meddelanden
489
Reaction score
86
Vad är ditt namn i verkligheten? felix

Vad är ditt discord namn? 1heterjagelnour

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter felix hörnqvist och är 22 år, han är uppväxt i förorten med sin morsa och sin lillebror. Felix brukar vara ute och hänga med sina vänner på kvällarna och dagarna. Han kom in i kriminalliteten när han behövde fixa pengar till sin mamma som inte hade jätte bra jobb, annars behövde dom flytta. Så felix började sälja droger och han började tjäna bra med pengar i den branschen men sen så hamnade han i problem och fick en skuld på mycket pengar. Felix vill komma ut ur det livet och bygga upp ett lagligt liv och börja jobba och skatta pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social rp, rolig rp och följa regler. Kommer få andra att ha roligt och följa regler. Jag kommer kunna bete mig och rpa på ett moget sätt så andra kommer trivas här. Kommer rpa för alla.

Jag kommer kunna skapa kreativa sociala scenarios med folk och ha det roligt såklart. Är en kille med mycket energi så kommer kunna bidra med mycket saker.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara kör för att vinna hela tiden. Man måste låta andra och försöka. Allt handlar it om sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Rdm: Döda inte utan en anledning, Vdm: använd it fordon som ett vapen, Meta: ta inte info från irl till ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat på unive sedan 2021. Har en del erfarenheter då jag inte är en nykomling till unive! Brukar få folk att skratta och göra feta roliga scenarios. Är en glädjespridare och gillar attt rpa på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Utveckla: "Berätta om din karaktär." Se till att få med karaktärens känslor och intressen.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka