Nekad Heterjagelnour1 | Beslut Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Heterjagelnour1

Icke Medlem
Meddelanden
489
Reaction score
86
Ditt discord namn: Heterjagelnour

Ditt Hex-ID: 110000131db1495

Vad för typ av beslut gäller det? Ingen aning

Vem/vilka tog beslutet? Ingen aning

Varför tror du själv att beslutet togs? Ingen aning

Hur är beslutet felaktigt? För jag vet inte själv vad jag gjorde, Ska jag bli p bannad för jag sa i support pågrund av att min vän sydow blir p bannad från HELA servern för han säger, Är det rätt att kriminell ansvarig få meta in sig i gäng då Hapyx gjorde de på hans gamla gäng, Och han tog upp det ämnet för han anklagade oss att vi tog in en som gjorde så i vårt gäng. Sen när han p bannade sydow blev jag besviken på det beslutet för han har också lagt ned en del pengar på unive. Sen blev jag p bannad för jag sa att jag skulle ta det med philip efter han hade skickat sydow. Eftersom att jag sa att jag skulle ringa Philip, Och de tog det så seriöst man att banna nån för det är helt oacceptabelt. Går ju emot självaste köpevillkoren, Jag har spenderat ett gäng värt 5-6 tusen + Gorilla ped och importer. Och jag blir bemött med att man p bannar för jag säger ifrån när något görs fel.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns inget

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Hapyx satt i support, Men enligt han var det inte hans beslut, Får ingen info om detta heller. Inget meddelande eller något. Och jag tycker (Min åsikt) som företagare borde man bemöta och kunna diskutera med de som faktiskt håller denna servern vid liv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka