Nekad Heterjagelnour1 | Beslut Överklagan [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Heterjagelnour1

Icke Medlem
Meddelanden
489
Reaction score
86
Ditt discord namn: Heterjagelnour

Ditt Hex-ID: 110000131db1495

Vad för typ av beslut gäller det? Jag sa till Hapyx i ett supportärende att jag skulle ringa philip angående att han p bannar en nära vän till mig för han säger '' Är det rätt att kriminell ansvarig får meta in sig i gäng'' Och då blir jag p bannad efter jag har lagt nästan 10 tusen kronor samma vecka.

Vem/vilka tog beslutet? hapyx, Vad jag vet.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag har ingen aning. Har inte sagt något dumt. Och inget emot regler.

Hur är beslutet felaktigt? För man kan inte bara p banna en person pågrund av att man säger att man ska ringa ägaren, Då jag har haft en ganska bra kontakt med philip och gjort mkt för han. Jag tycker de är fel att man p bannar nån som har supportat väldigt mkt, Och samma vecka hade jag lagt så mkt pengar.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Tror inte ens de finns, Men nu har de gått ca 4 månader sen detta hände och ja vill ha en förklaring utav den som tog detta beslutet. Vill inte att någon som inte har något med detta och göra ska svara på detta. Vill att antagligen Philip/Limpis eller Hapyx svarar på detta. TACK FÖR MIG.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka