Accepterad HerrWakaWaka | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HerrWakaWaka

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad heter du på discord? HerrWakaWaka#5011

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag- 15:00-21:00
Tisdag- 17:00-22:00
Onsdag- 16:00-22:00
Torsdag- 15:00-22:00
Fredag- 16:00-02:00
Lördag- 10:00-02:00
Söndag- 12:00-21:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Mera än 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har aldrig gjort ett regelbrott på serven som har ledigt till en ban.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakts uppgift är att hjälpa staffs med enklare saker som t.ex. trasiga bilar ( /DV ) . Eller enklare saker som OOC ingame eller Copbait. En servervakt ska också följa servens regler som i IG och i Dc en servervakt ska också vara en förebild för andra spelare. Och dom ska visa hur man ska rpa för att inte göra regelbrott eller annat.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill göra så att servens gator ser bättre ut, och jag vill också att inte folk ska gå runt och lalla sig. För att jag vill ha ene seriöst RP nivå och alla staffs kan inte klara ca 300 hundra själva och. Då kan servervakter hjälpa till med mer saker som dv bilar i stället för att staffsen missar ett stort senario som staffsen måste kolla på i noclip. Och för att stöta spelare Icke-medlemar och medlemar som spelar på serven. Jag vill också visa att man kan också prata med en Servervakt i Lokala OOC ( Men inte i scenarion) om inte staffs hinner. Jag vill också bli servervakt för att jag har varit det innan och jag kan permisen som en SV har och hur man ska använda dom. Jag vill också bli servervakt för. Att jag har inte tid med t.ex. Helper eller Medlemskaps arbete som att vara i noclip eller ta interjuver hela tiden och inte få Rpa som är roligast på Serven.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Olika abuser är att servervakter får inte kicka folk elller SV Banna. Eller andvända toggleid som wallhacks under scenarion och dom får inte ressa av hunger eller att dom förlorar under ett senario. Korruption är att när du SV banar för att t.ex. vinna ett senario.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka