Accepterad Hermwik | Ban Överklagan [ Yes or No]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hermwik

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Hermwik/

Ditt Hex-ID: 110000143c35659

Vad är din discord tagg? hermwik

Vem var det som bannade dig? Yes or No

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tjuvkopplade en bil utanför trygghansa medans ägaren stod bredvid bilen afk. Jag och en annan åkte sedan iväg med bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och (ahmad whaleed) körde min nya bmw 535d som vi ville försäkra så vi äkte till trygghansa. Nä' vi kommer fram till trygghansa så ser vi en bil bredvid oss som ser ut som import. Jag går ut och ser ägaren till bilen stå afk så jag sätter mig i bilen och lyckas tjuvkoppla den. Ahmad sätter sig i bilen och vi åker iväg full av skratt. Jag blev bannad därefter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde 100% fel då jag inte tänkte sunt. Att tjuvkoppla en bil bredvid ägaren är helt fel och bryter mot sunt förnuft och lite fear rp. Jag borde ha tagit min bil och tänkt bättre.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare. Blev bannad i söndags för powergaming. Vilket jag har sett klipp på i efterhand och förstår verkligen varför. Sen har jag blivit bannad för ungefär ett halv år sedan då jag var ny inom rp och visste inte riktigt vad sunt förnuft menade vilket jag vet nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tagit bilen. Jag hade ändå min egna bil så det var riktigt dumt tänkt. Vi skulle ha ignorerat killen och bilen helt då han va i staff samtal och fortsatt med vad vi skulle göra vilket va att försäkra bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen! Jag ska rpa mycket bättre genom att inte sno folks saker och tänka mer logiskt (sunt förnuft). Jag har lärt mig att det är fel att tjuvkoppla bilar och att jag borde vara smartare i sådana situationer. Det var ett riktigt dumt val! Snälla ge mig en ny chans nu i helgen att kunna komma tillbaks med min högsta rp nivå!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det får ta den tiden som det tar. :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka