Nekad Hermwik | Ban Överklagan [ Yes or No ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hermwik

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Hermwik/

Ditt Hex-ID: 110000143c35659

Vad är din discord tagg? hermwik

Vem var det som bannade dig? Yes or No

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och en annan tjuvkopplade en bil utanför trygghansa och körde iväg med den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis åkte från sjukhuset i min nya bmw 535d. Jag ville försäkra den men när vi var framme vid trygghansa märkte vi att det var stängt och min bil var i dåligt skick. Vi såg en bil bredvid oss och försökte sno den. Jag lyckades och åkte därifrån fulla av skratt. Sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag är osäker men jag kommer inte tjuvkoppla bilar längre. Det kan ha varit en felaktig bann då tjuvkoppla bilar inte är emot regler. Jag kanske skulle ha gått till garaget och tagit en ny bil istället.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag lär mig efter mina bans och vart bannad förra veckan. Jag bröt mot regeln powergaming vilket jag nu förstår och skäms över.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Gått till ett garage i närheten och tagit ut en ny bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte tjuvkoppla bilar och vara rädd om min egen bil så jag inte behöver sno. Jag kommer rpa bättre nu och komma tillbaks med en mycket högre nivå. Jag ska vara försiktig och inte bryta regler för att få servern bättre och roliga för alla. :D

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det får ta den tiden som det tar. :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka