Nekad Hermwik | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hermwik

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Hermw1k/

Ditt Hex-ID: steam:110000143c35659

Vad är din discord tagg? hermwik

Vem var det som bannade dig? Savage

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad av Savage för att jag ljög för honom in game och efter jag vart bannad var jag väldigt otrevlig mot honom i support.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle göra båt rån solo mot dem npcerna på båten vid paleto. Jag skulle starta mitt medal och medans det så dog jag av en npc vilket jag seda´n såg och gick då till spawnmenu. När jag var i spawnmenu så gjorde jag en report där jag skrev att jag dog i spawnmenu fast jag egentligen dog på båten men inte rpade på det. Jag blev därefter permanent bannad från FiveM servern och Savage bad mig komma support. Jag kom support och erkände det inte efter ett tag så jag fortsatte ljuga för honom. Men han hade bevis att jag dog på båten så jag lämnade support och sa ett par riktigt fula ord till han som jag ångrar enormt. Jag skrev pm till han att jag ville prata men han ville inte prata med mig då jag var riktigt respektlös mot honom. Han skrev till mig att jag skulle få bann på discorden och blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och förtjänade min ban. Men jag har lärt mig av det jag gjorde och vill ha en ny chans på Unive. Jag betedde mig riktigt illa mot Savage och ber så hemskt mycket om ursäkt till han. Jag svek staffs då jag ljög och ni staffs förtjänar respekt. Jag hoppas att ni kommer kunna lita på mig i framtiden och vill göra allt för att kunna visa att man kan lita på mig. Jag skäms för det jag gjorde och borde rpat på min död från första början. Om jag inte rpar på en rp server vad har jag då på en rp server att göra har jag nu tänkt efter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 3 gånger innan mot lite olika saker som Sunt Förnuft och Powergaming. Jag har lekt runt med låg rp nivå och har förtjänat dem bans. Men det viktigaste har varit att jag lärt mig efter dem bans. Förra månaden vart jag bannad två gånger och har blivit bannad för ungefär ett halvår sedan då jag var ny inom rp och gjorde något riktigt onödigt då jag sparkade på en polisbils bilruta. Men jag lärde mig mycket efter det och blev medlem efter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle rpat på skadorna och haft mycket mer respekt mot staffs. Jag skulle inte gjort en report över huvud taget då jag skulle skylla mig själv för att jag dog. Min rp nivå var riktigt dåligt den dagen och jag skulle inte spelat då om jag inte rpar bra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ha mycket bättre respekt mot staffs och att vara mer mogen då jag var jätte löjlig i support mot Savage. Jag ska rpa på mina skador och ha högre rp nivå. Jag ska inte göra onödiga reports och inte vara otrevlig i support. Allt blir bättre när man rpar bra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Som jag skrev på förra vänta 1-2 veckor när de gäller en sånhär grov ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka