Nekad Hermwik | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hermwik

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Hermw1k/

Ditt Hex-ID: steam:110000143c35659

Vad är din discord tagg? hermwik

Vem var det som bannade dig? Savage

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag rpade inte på när jag dog och gjorde report där jag skrev att jag dog i spawnmenu. Jag ljög för staffs och var väldigt otrevlig mot Savage i support efter han bannat mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle göra "båt rån" ute på den stora båten nära paleto när jag skulle sätta igång mitt medal därefter råna stället. Jag dog av npcerna medans jag var inne på medal. Jag såg det och gick spawnmenu och skrev en /report där jag skrev att jag dog i spawnmenu vilket jag ljög om. Jag blev permanent bannad därefter och blev då arg. Mest på mig själv då jag ångrade vad jag gjorde. Savage bad mig därefter att komma support i discorden där jag var riktigt otrevlig mot Savage och en annan i support vcn. Och lämnade efter jag erkännt att jag ljugit. Jag skrev till han ungefär 5 minuter senare att jag ville prata med han igen men han bannade mig från discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde enormt fel och förtjänade bannen. Jag var väldigt otrevlig i support och dissade staffs då jag ljög om att jag dog i spawnmenu. Jag ångrar det jag gjorde och vill be om ursäkt till Savage.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för några veckor sedan då jag bröt mot powergaming och sunt förnuft vilket jag förstår nu efter händelserna. jag hade en låg rp nivå och lallade mest. Jag lärde mig utav dem bans och min rp blev bättre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle rpat på det oavsett! Jag skulle inte gått till spawnmenu eller göra report. Jag skulle bara rpat på det. Vad har jag på en RP server om jag inte rpar?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig en enorm läxa. Jag skäms över det jag har gjort och kommer aldrig göra om det. Jag önskar om att komma tillbaks till servern med min högsta rp nivå och att kunna ha kul med andra folk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka