Nekad Hermwik | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hermwik

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Hermw1k/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:568437548

Vad är din discord tagg? hermwik

Vem var det som bannade dig? Savage

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ljög i /report för att få ress.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute på yachten och rånade npcerna. Blev skjuten och dog. Försökte sätta upp medal då och drog till spawnmenu. Gjorde /report där jag skrev att jag dog i spawnmenun vilket jag ljög om för jag ville bara fortsätta mitt rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde 100% fel och jag skäms. Att ljuga för staffs är sinnessjukt dumt. Jag borde ha rpat på det även fast jag var irriterad. Jag ber om ursäkt och hoppas om att få en ny chans på denna server. Har så många roliga minnen på servern och vill fortsätta rpa här.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lite mindre saker så som Powergaming och sunt förnuft så jag inte rpat så bra och har lärt mig efter varje ban. Har totalt blivit bannad 3 gånger innan denna men dem har varit 2-3 dagars bans. Min första bann var för ungefär ett halv år sedan då jag var ny inom rp och fick för mig att sparka sönder rutorna på en polisbil vilket var jätte dumt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpat på det helt enkelt. Jag skulle inte dragit spawnmenu och ljugit i report. Skulle inte gjort report över huvud taget då det var mitt fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen! Det var riktigt dumt att ljuga sådär för att slippa rpa. Jag tycker om alla staffs på unive och kommer aldrig svika dem igen. Förlåt till Savage!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka