Nekad Herbert | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Herbert

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad heter du på discord? herbert1_2_3

Vad är ditt Hex:ID 110000148dfb6f9

Ange ditt födelsedatum 7 Oktober 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 15:30 20:00
tisdag: ett par timmar har träning
onsdag: 15:00 20:00
torsdag: ett par timmar har träning
fredag: 14:40 01:00
helg: 11:00 00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag körde unive i 2021 och lämna unive discorden men nu har börjat igen men jag joinade discorden 5 November 2023 igen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att underlätta för staffs arbete. Te.x kick/banna och dva bilar som står mitt på vägen. Och hålla koll så folk inte lallar Allmänt hjälpa staffs så det blir lättare för staffsen. Jag kommer banna alla lallare som håller på att lalla.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt För att jag ska kunna göra så folk lär sig att folk som gör fel på servern. Och jag tycker om att hjälpa folk och jag har erfarenheter från staff/servervakt på andra serverar. Och det enda jag gör är typ spela unive eller träna. Så jag är väldigt aktiv och jag vill göra ett bra rykte om unive och jag vill göra så vi får en ännu bättre community.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Som en servervakt kan man abusa sina perms på olika sätt te.x gå runt och sv banna folk utan anledning. Eller reviva sig själv efter ett scenario i stället för att följa 12 timmars regen.

Nekad.
Anledning:
Utveckla: Förklara vad för uppgift en servervakt har. & Varför vill du bli servervakt på servern?

Du får ansöka igen om 30 dagar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka