Inaktuell Henry12kr | Ansökan till Staff [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jillz47

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Henry Bjerling

Ditt discordnamn: multi2013

Ange ditt födelsedatum 27 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Under min tid som aktiv medlem i den här communityn har jag fördjupat mig i olika rollspelsscenarier, fått värdefull erfarenhet och förståelse för serverns dynamik.
Jag har konsekvent visat engagemang och engagemang för servern, aktivt deltagande och hjälpt andra när det är möjligt.
Som potentiell anställd förstår jag vikten av rättvisa och objektivitet. Jag kommer att behandla alla spelare lika och opartiskt, för att säkerställa en positiv och inkluderande miljö för alla.
Jag har starka kommunikationsförmåga som är avgörande för effektiv måttfullhet och konfliktlösning. Jag kan interagera med spelare på ett respektfullt och hjälpsamt sätt. Jag tycker om att komma med engagerande och uppslukande rollspelsidéer, som kan bidra till att förbättra den övergripande upplevelsen för serverns community.
När problem uppstår kommer jag att närma mig dem med ett rättfärdigt tänkesätt och sträva efter att hitta de bästa lösningarna, med serverns bästa i åtanke. Jag har ett flexibelt schema som gör att jag kan vara tillgänglig under olika rusningstider, vilket säkerställer att servern är tillräckligt bemannad och övervakad. Jag är snabb på att anpassa mig till nya situationer och riktlinjer, vilket gör det lättare för mig att anpassa mig till serverns regler och policyer. Samarbete och samarbete är avgörande för ett harmoniskt personalteam. Jag är mer än villig att arbeta tillsammans med andra medarbetare, stötta och hjälpa dem när det behövs. Som anställd strävar jag efter att vara ett positivt exempel för andra spelare och uppmuntra en vänlig och välkomnande atmosfär i samhället.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? streamsniping är 1 stort problem

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? speca streamrs ha koll så dom inte har streamsnipers efter sig och banna dom som är streamsnipers

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska alltid vissa respect till båda staffs och medlemer och ick medlemar när de kommer till att vara staff du ska föregå med gott exempel som staff inte va tramsig utan vissa att du är staff på unive inte på nån 100 k or die server du ska alltid vissas till högst standard för du är staff inte normal medlem

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 7-6 timmar om dagen

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år tog paus i 1 år ochså joina tillbaka i dc i dec 5 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka