Inaktuell Berdan1213 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Berra1213

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Koordinator
Kriminell Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
1,579
Reaction score
-82
Vad är ditt namn i verkligheten? Berdan Tavukcu

Ditt discordnamn: Berra1213

Ange ditt födelsedatum 16 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Jag känner att staff rollen är min grej och att jag kan hantera uppgifterna som en staff får vilket kan låta lite ologiskt då jag tidigare var medlemskaps ansvarig men att jag blev av med den rollen då jag var lite slarvig men inaktiv ofta men jag vet och kan försäkra er om att jag kommer att ta Helper rollen ytterst seriöst och att jag ska vara aktiv och at instruktioner på rätt sätt denna gång och att jag kommer bidra med seriöst staff arbete och starkt samarbete mellan mig och andra staffs. Överenskommelse är viktigt också och alla ska kunna bidra med sina åsikter och ha tal rätt. Att kunna ta kritik är också viktigt då kritik bara är ett sätt att lära sig hur man gör rätt på och hur man till nästa gång kan göra bättre ifrån sig. Att visa respekt och att inte diskriminera folk är något jag starkt kommer bidra med då lall och respektlöshet inte hör hemma hos staff teamet. Som jag tidigare kort nämnde så blev jag av med medlemskaps ansvarig rollen då jag var inaktivt och inte visade tillräcklig närvaro men det är ingen ursäkt och jag står för att jag gjorde det och vet att som en medlemskaps ansvarig så var det fel av mig men kortfattat kommer jag att bidra med seriöst arbete hos staff och att jag kommer lyssna på alla och lära mig av mina tidigare misstag och jag vill även be om ursäkt till staff teamet för mitt beteende som medlemskaps ansvarig och hoppas att jag kan få en andra chans hos er men som sagt, Seriöst arbete och ingen lall. Bara samarbete och att lyssna på varandra.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att lallare i servern är ett litet problem men samt att det finns folk som går runt med buggade peds. Detta är inte Unvies fel utan bara folk som helt enkelt inte tar något ansvar för sin RP och det är bara synd då det finns folk som letar seriös RP och som vill kunna RPA på ett ordentligt sätt. Som jag sa I medlemskaps ansvarig ansökan så är ju inte detta unives fel då det allmänt är folk som främst är icke medlemmar men som även inte läser regler eller att dom bara försöker provocera folk. Jag tycker annars att Unice är en trevlig välkomnande server föralla som letar seriös RP.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kan alla samla ihop våra idéer om hur vi kan stoppa sånt här och att se till så att vi kan bli av med alla som väljer att lalla till exempel. Kanske ha något möte om hur vi ska agera och vart man kan specca som mest coh att man tillsammans kan markera ut där dom kanske befinner sig mest då dom oftast söker folk massor till exempel. Allt är uppbyggt på samarbete och med samarbete klarar man vad som helst och enligt mig är det nyckeln till att lösa våra problem. Jag tycker personligen att samarbetet på Unive redan är relativt bra men om vi snackar ihop oss och lyssnar på varandras förslag är vi o stopp bara.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som tidigare nämnt så är professionellt agerande enligt mig respekt, tålamod och att kunna ta kritik men även mogenhet. Om nån diskriminerar dig så ska du till exempel inte vara lika tillbaka utan du ska vara ett gott exempel och visa att du är den mogna som gör rätt för man ska aldrig sjunka lägre än den som gör nått dåligt eftersom att det är du som är staff och du ska vägleda folk och vara den bra personen som tar dom rätt besluten också. Att man i allmänhet lägger fokus på sin kommunikation är också viktigt och att själv tilltala alla med respekt. att vara ett bra bemötande och att agera professionellt enligt mig är till 100% viktigt som staff och det kommer jag till 100% att hålla också. Det är extremt viktigt att man visar att staff positionen inte är något att tralla runt med utan man måste visa att man är värd positionen och att man bör få stanna och kunna komma upp.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Det beror på men mycket tid kommer gå till staff arbete men jag är även del ägare för auto experten så lite RP blir det väl om det godkänns av lägre uppsatta.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka