Nekad henrik.2k | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

henrik.2k

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199095285353/

Ditt Hex-ID: steam:110000143a70669

Vad är din discord tagg? henrik.2k

Vem var det som bannade dig? ApprovedPancake

Bild på banmeddelande: 343a.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sprang genom en vägg som jag inte ens visste att man kunde gå igenom, dessutom hade vi skjutit glaset låset, och dörren så att allt skulle vara öppet. hade ingen aning att det var en bugg vägg där och ifall jag visste att det fanns där hade jag naturligtvis inte sprungit igenom där då jag vill spela för motparten oxå.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi skulle storma och sen sköt våran forcerare upp dörren / glaset, sen skulle jag försöka springa in och då kunde man tydligen springa in genom väggen på något konstigt sett visste inte om det och kom bara in från ingenstans. sen rpade jag på det när jag väl var inne att vi hade skjutit sönder glaset för det gjorde vi med shotguns och tyngre vapen som tar dessa glas på 1 skott, visste inte ens om att de där va ett gänghus innan jag kom och dessutom man kunde gå genom väggen där som bugg. jag skulle försöka springa in eftersom ja trodde när våran forcerarre hade skjutit upp allt med vapnet så trodde jag de skulle gå att springa in, eftersom vi i polisen har nyligen fått nya grejer som är jätte avancerade så trodde att detta var en utav det eftersom forcerare rollen i discord och utbildning är någon vecka ny så trodde att glaset och allt annat skulle gå sönder så man kunde springa in, har aldrig varit vid detta gänghus innan så hade inte en blekaste aning att de gick att springa genom väggen där som en bugg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig tycker eftersom det är serverns fel att ni har gjort att de ska kunnna gå igenom en vägg, och jag visste inte ens om det jag skulle försöka springa in eftersom vi hade skjutit sönder glaset, dörren, SAMT Låset på entrén så tycker detta är ett väldigt konstigt beslut om man inte har speccat hela scenariot och endast ser klipp där jag råka springa genom väggen när jag inte ens visste om att man kunde springa genom en vägg då det var en ´vägg där och inte iholigt jätte konstigt att ni inte ens förvarnar i OOC eller ngt att det är en vägg där, dessutom kan man tolka det att våran shotgun eller våra verktyg gjorde så att man kan gå igenom väggen eller glaset där eftersom vi fått in nya verktyg som kan göra sådana konstiga grejer så tycker det är felaktig eftersom jag inte ens visste om det samt att det är ngt servern båda redan ha löst då den har över 300 pers. ifall jag hade gjort ngn bugg emote som bänkpress typ då hade det SJÄLVKLART varit ban, men nu när jag inte ens vet om att man kan gå igenom där tycker jag det är lite skevt eftersom jag som spelare på en sådan stor server tror att de inte ska finnas sådana buggar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja var ny på fivem och trodde de inte vår så hårda regler men har läst de nu och har varit medlem på unive sedan 2021 så kan alla regler nu o har läst de flera ggr

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte sprungit genom väggen som jag inte ens såg och inte visste om fanns, vi hade även skjutit sönder dörren låset och glaset så tycker det är ganska trist av staffs att inte kunnna ge nycklarna till sig själva där och låsa upp eftersom vi har rpat på att allt är öppet mm. jag har inte gjort någon bugg emote eller ngt dylikt för att komma igenom bara sprunigt försök eftersom vi sköt glaset och visste inte om man kunde springa på det så att de går sönder som alla buss stationer här i unive staden så glaset går sönder.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte använda ngn bugg för att kunna "vinna scenariot" eller kunna komma in snabbare i huset

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka