Accepterad henrik.2k | Ban Överklagan (dencoz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

henrik.2k

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199095285353/

Ditt Hex-ID: steam:110000143a70669

Vad är din discord tagg? 10.mbappe

Vem var det som bannade dig? dencoz

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för låtarna som spelade i bilen som jag hade 0 kontroll utav och inte ens visste som spelades eftersom jag satt afk - jag förstår varför de bannar i den situationen men jag har inte suttit på någon lät självmant det kan ni se i loggs dessutom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag har varit och letat påskägg i nästan 2 timmar och inte hittat några - när jag är vid stradnen så går min bil sönder och efter dem 2 timmarna av letande som gått är jag naturligtvis trött på fivem. Det gör så att jag sitter kvar i min bil och sätter på youtube och sitter afk i bilen. Innan jag började kolla var inga av mina dörraar öppna - hade varit idiotiskt som mig som körde polisens span bil att ha dem öppna när jag var afk. Sen när jag var afk så har någon tydligen hoppat in och suttit på olämpliga låtar medans jag var afk

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var felaktig eftersom jag inte har suttit på någon låt jag satt afk i bilen och sedan någon har hoppat in i min bil och öppnat alla dörrar och spelat massa olämpliga låtar utan att jag vet om

- klippet nedan från mitt perspektiv hör man själv att jag kollar på en youtube video och är afk - om man ska verkligen vara nörd så kan man kolla upp videon och höra det är slutet av en 20 min lång video "24 TIMMAR SOM HÄKTAD" på "tänk till" youtube kanalen

https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/k6E4OyWLLNDbg2hox?invite=cr-MSxnQjQsNjQxMjA3MDU

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja några gånger tidigare när jag var ny på fivem och visste inte hur allt fungerade och trodde det var ett moddat gta online

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte varit afk och istället lämnat spelet - men jag visste ej om detta eftersom ni aldrig informerar att man ska lämna när man är afk eller ifall ni ser ngn som är afk att kicka spelare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte vara afk eller spela såna här låtar som jag ej gjort och naturligtvis inte hade gjort i överlag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det.

Tillbaka