Nekad Henningcool1 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henningcool1

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
3
Användarnamn: Henningcool1

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag söker till ett gäng jag vill skapa :) la familia/groove street

Vad heter du IRL? Hej! Jag heter Henning

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 284

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Hej! Jag ja vill bli detta jobb för jag har sökt detta jobb på alla andra servers därför jag tycker om rp nivå detta jobbet kommer med! Och gillar också att som groove street kör man runt med gamla amerikanare och massa så här impala! Jag vill bli detta jobb för jag vill leda ett gäng och ta del av denna serverns bästa sidor! Och jag kommer tyckta om det för jag vill liksom ha ett gäng med kanske 7 personer och bara ha det roligt! Kanske köra något gäng bråk råna en bank! Eller bara ta det lugnt vill groove street

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har faktiskt ej några erfarenheter av just boss i groove street men jag har varit mycket i groove street asså varit medlem och har varit boss på flera gäng som t.ex mc president och maffia boss

Berskiv din karaktär? Tey kommer från ett gudomligt land, detta land har fina platser och mycket sand. Nästan alla sultaner, presidenter och kungar har varit dom bästa, det finns ej något land som är bättre än det fina landet Egypten. Fast han har inte alltid tyckt om att bo där. För en kuslig och mörk natt så inträffade en hemsk händelse: hans mamma och pappa blev gisslan till Egyptens värsta kriminal liga, dom skulle göra ett bank rån fast i slutet hade dom ej tid för gisslor så dom sköt alla gisslor, för det va ingen polis där för Egyptens poliser var ej så bra på denna tiden. Dagen efter fick han reda på nyheterna och han blev bara arg och ledsen sen efter 2 år kom han på att söka till sjukvårdare för han ville hjälpa folk så han sökte jobb i Sverige , men sen det får du veta sen. Tey drömmar är att bli en sjukvårdare chef och kunna hjälpa alla ! Han är 37 år gammal!

Hur ofta kommer du vara inne? Non stop! Nä men så mycket jag kan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden?

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad.

Skriv till mig på pm i discord så kan jag förklara varför (Virket#6462)

Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka