Accepterad Henkepenke2008 | Ban överklagan [Lachy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henkepenke2008

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199056455854/

Ditt Hex-ID: 1100001415688ae

Vad är din discord tagg? Vadmollan#9392

Vem var det som bannade dig? Akam-o

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Grejen är att detta hönde typ för ish ett halvår sen och jag va på piren, va fett lallish och de va nån idiot som körde in i mig me nån bil och jag blev fett lack på ungen. Jag hade krim men det gör inte denna saken mer rätt, säger bara så att ni vet. Och det va nån snubbe som hade sålt en typ sniper/autosniper( vet inte riktigt va de va för nåt) till mig och jag hade den i min ryggsäck. Tillbaks till killen i bilen. Jag tog upp snipern/autosnipern och försökte skjuta denna killen i bilen. Typ mot alla regler som finns på servern, detta var också mitt på dan en fredagkväll tror jag så piren var rättså folkfull. Fel beslut kan man väl säga men som sagt spelade jag bara på servern då för att lalla då jag blev fett rage på moneywipe då jag precis sålt min bil och skulle köpa ny.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag håller på att skjuta killen som sitter i bilen medans han samtidigt kör över mig och jag trillar. Andra bilar börjar göra samma sak för att dem inte vill få mer skjutna, vilket är förståeligt eftersom i rp ska man göra som i riktiga livet. Vet inte riktigt vad jag mer ska säga, blev avstängd i en timme av en servervakt och sen permbannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om jag skulle varit mod och valt straff till mig själv skulle jag nog stängt av mig från även forumet eftersom det är inte normalt att göra det jag gjorde och jag ångrar mig nu eftersom mina polare har börjat spela på denna servern. Detta är en bra ban och om jag hade kunnat få ett värre straff skulle det passat bra. Men som sagt ångrar jag det jag gjort och hoppas att ni förstår att jag har mognat på 6 månader.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inget minne av mina tidigare bans men det är förmodligen något som liknar denna och typ lite mindre lallish saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte eftersom jag var långt ifrpn mogen men om det hade hänt idag skulle jag inte ha börjat skjuta för nästan ingeting, tänka mer logiskt och hantera situationen mycket bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det är sjukt viktigt att lära sig reglerna och ha respekt för andra som faktiskt försöker ha det kul och inte vill ha folk som lallar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Det var för ett halvår sedan, du får EN chans till nu, annars är du ej välkommen tillbaks

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka