Nekad Henke76 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke76

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Henrik

Vad heter du på discord? Ankaret#6177

Ange ditt födelsedatum 27 Juni 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Brukar spela och vara med polare men är aktiv runt 8h om dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2,5 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad ungefär 40 gånger men mesta delas av bansen var i början när jag skaffade medlem och inte kunde reglerna så bra. men har inte blivit bannad på ett tag nu. ///https://cdn.discordapp.com/attachments/1076889950408163338/1080813420540080168/image.png https://cdn.discordapp.com/attachments/1076889950408163338/1080813480191475722/image.png https://cdn.discordapp.com/attachments/1076889950408163338/1080813548680265819/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift att att hålla koll på servern men kan rpa medans. alltså ser någon som är servervakt ett regelbrott så sv-bannar dom personen och kan sen skicka in det i discord att personen ska ha längre ban om det är något grövre. men en servervakts uppgift att att se till att inga regelbrott utförs som te.x en staff bara då att man kan rpa medans. det är bra att det finns servervakter eftersom dom hjälper staffs med att banna folk alltså som ett stöd för staffs på servern. en servervakt kan banna en person upp till 60 minuter, man kan även kicka folk om det är en mindre sak som att någon har buggade kläder eller att någon icke medlem gör något mindre regelbrott så dom får lära sig av en kick, och kommer dom in igen och håller på att lalla så ska man sv-banna personen. servervakter har även toggleid för att lättare kunna banna folk så man inte måste trycka page down för att kunna banna en viss person, servervakter kan även använda sig utav dv som gör att man tar bort en bil som tillexempel har gått sönder mitt på vägen, sen finns det även revive så om någon tillexempel råkat dö så kan man hjälpa dom med en /revive.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att kunna hjälpa till på servern och underlätta för staffs. jag vill kunna hindra att regelbrott sker på servern genom att sv-banna en person eller kicka ifall dom gör något mindre typ av regelbrott. jag hatar när någon kommer in och lallar eller förstör scenarion och därför vill kunna enkelt och smidigt banna eller kicka personen så den försvinner lätt så vi kan återuppta scenariot. jag vill kunna dv bilar som står och hindrar vägar som bara är allmänt irriterande. jag vill kunna utveckla unives rp nivå och kunna hjälpa till på unive och jag tänker att servervakt är något jag kan bidra med att vara för att kunna göra skillnad.
jag vill kunna se unive utvecklas ständigt och jag ser regelbrott varje dag som jag vill kunna åtgärda men kan inte det eftersom det inte finns någon staff på platsen och att jag inte är servervakt så jag inte kan banna personen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är tillexempel om vi säger att min kompis har dött i ett scenario och blivit 12h, och sen när scenariot är klart och alla har dragit så ber han mig att reviva han vilket är en typ av abuse som inte tolereras på servern. en annan typ av abuse är att om vi skulle vart i ett skott scenario och jag använder mig av toggleid så jag kan se igenom väggar vart alla befinner sig är ett regelbrott. det finns mer abuse men det är några vanliga abuse som förekommer på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka