Nekad Henke king | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke king

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hampus

Vad är ditt discord namn? hampusnya_07391

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2008

Berätta om din karaktär. Ahmed Escbar hade en tuff barndom. Hans pappa lämnade familjen när Ahmed var ung och kom ibland hem berusad och aggressiv, vilket skapade en rädsla i hemmet, särskilt för hans bror, Måns. Deras mamma var den enda föräldern som stöttade dem, men stressen av att hantera familjesituationen påverkade henne djupt. Hon tvingades sluta sitt jobb för att delta i sociala möten, vilket ledde till att hon till slut förlorade sitt arbete. Ahmed kände en enorm press att skydda sin familj och började med små brott, som att snatta, för att försörja dem.

Ahmed var medveten om riskerna med sina handlingar, men hans desperation drev honom. När hans mamma tragiskt dog av en hjärtinfarkt, sjönk Ahmed djupare in i mörka vanor och började använda droger som en flykt. Han hamnade i fängelse för narkotikarelaterade brott och avtjänade ett långt straff. Under sitt sista år fick han möjlighet till ett program för gott uppförande och flyttades till en ny stad. Nu, vid 21 års ålder, är han frisläppt och redo att påbörja ett nytt äventyr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerande och social rollspel, och jag är här för att skapa roliga och minnesvärda scenarier. Jag vill spela för allas vinning och göra varje situation så underhållande som möjligt. Trots att jag kanske inte har så mycket erfarenhet från tidigare, är jag fast besluten att bidra med kreativitet och energi.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att skapa en gemensam upplevelse där alla kan njuta av rollspel. Det innebär att man inte alltid ska förvänta sig att vinna, som vid ett bankrån, utan att vara beredd att ge upp för att göra scenariot intressantare för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått reglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har cirka 4000 timmar i spelet och omkring 1500-2000 timmar på Unive, vilket har gett mig en bra förståelse för rollspelets dynamik.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEj

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju inom 48h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka