Accepterad Henke king | Beslut Överklagan [sweolsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke king

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Ditt discord namn: hampus78

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199200523503

Vad för typ av beslut gäller det? Angående

Vem/vilka tog beslutet? swe olsson

Varför tror du själv att beslutet togs? I det här fallet befann jag och min vän oss i en mycket pressad och farlig situation. Vi kände oss hotade, och våra liv var i fara. När jag såg att den andra spelaren kollade bort, såg jag en chans att snabbt agera för att skydda oss. Jag vill understryka att det inte var ett försök att utnyttja någon svaghet eller fusk, utan en spontan reaktion på en farlig situation. Min första prioritet var att överleva och säkerställa att min vän också var säker. För att minimera risken för att bli träffad om den andra spelaren skulle reagera snabbt och börja skjuta, valde jag att sätta mig på knä. Jag gjorde detta för att minska min kroppsyta och göra mig till ett mindre mål. Detta var en taktisk åtgärd som många skulle ta i en sådan stressad och farlig situation för att maximera sina chanser att överleva. Jag försökte tänka snabbt och göra det bästa av den stund jag hade för att skydda oss. Jag inser att de som inte var direkt inblandade i situationen kanske inte såg hela bilden, och därför kan det ha uppfattats annorlunda än jag avsåg. Jag försökte helt enkelt agera på ett sätt som jag trodde skulle vara bäst för att överleva under extremt pressade omständigheter.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att beslutet om att ta bort min krimroll är felaktigt av flera anledningar. För det första var min avsikt aldrig att bryta mot reglerna eller skapa en orättvis situation för någon annan. Jag handlade snabbt och på ett sätt som jag trodde var det bästa i en akut och stressig situation. Att sätta mig på knä var inte ett sätt att fuska eller göra något otillåtet, utan en taktisk åtgärd för att minska risken att bli träffad. Jag såg det som ett sätt att försöka överleva och göra det bästa av den pressade situationen, inte som ett sätt att bryta mot reglerna för fair RP. Det som jag tror kan ha lett till missförstånd är att mitt agerande kanske tolkades som något som inte var i linje med reglerna, men jag agerade inte för att skapa en orättvis fördel. I en sådan situation där våra liv var på spel, var min enda tanke att överleva, inte att utnyttja någon svaghet i spelet. Jag tror att om mitt agerande hade tolkats i rätt kontext, som en naturlig och realistisk reaktion på hotet vi var utsatta för, skulle beslutet om att ta bort min roll inte ha fattats. Jag hoppas att mitt agerande kan ses som en rimlig reaktion på den aktuella faran. I en farlig situation där man inte har mycket tid att tänka, är det naturligt att göra det man kan för att skydda sig själv och sina medspelare. Min intention var inte att bryta mot serverns regler eller skapa en dålig upplevelse för någon annan. Jag försökte bara göra det bästa av en extremt pressad situation, och jag hoppas att detta kan förstås bättre när man ser till omständigheterna jag befann mig i.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jvftHyD4aGq9YS15t/rUyoV17fm3M6?invite=cr-MSw3eGYsMzI4MDU5OTIyLA

samt att du skrev grov fear rp vilket jag inte anser är och jag har tagit detta med många staffs som inte dom heller håller med om. Grov fear rp har jag sett och det liknar inte alls dehär, jag kan ända fatta din tanke men det finns många sett att se saker ifrån eftersom du inte var där på plats....

Senast ändrad:
Så min mening med detta är att jag skulle vilja te.x ha en varning eller liknande, ha en trevlig dag MVH Hampus

Det var två personer mot två, alltså min grabb och två mot oss. Den ena av dom vi hade konflikten med var helper vilket jag såg i chatten också och när han dödade mig så ressade han mig direkt efter för att söka igenom mig vilket jag antar att man inte får, är ju då inte staff... han var nog bara antagligen sjukt sugen på min glock bara.

kan du snälla kolla igeonom klippet en gång tycker det e helt sjukt jag sköt ju inte ens han och jag fick också ban i en dag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka