Nekad Xfeerz | Beslut Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xfeerz

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Ditt discord namn: Xfeerz

Ditt Hex-ID: steam:11000013e84da87

Vad för typ av beslut gäller det? Mina roller blev tagna och jag fick 22 dagars ban.

Vem/vilka tog beslutet? mio9087 och xyfw.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs för att jag bröt mot serverns regler genom att gå ur karaktär (OOC) i en situation där jag borde ha hållit mig till RP. Även om jag upplevde att andra spelare provocerade och bröt mot regler själva, så är det inte en ursäkt för att jag själv gjorde fel. Jag tappade tålamodet och lät mina känslor ta över, vilket resulterade i att jag skrev i OOC istället för att lösa det på rätt sätt genom en report. Jag förstår att det är viktigt för servern att alla spelare håller sig till RP och inte låter frustration förstöra upplevelsen för andra. Staffen måste kunna lita på att vi spelare följer reglerna även i tuffa situationer och mitt agerande visade att jag brast där. Jag tar fullt ansvar för mitt beteende, och jag förstår varför ni valde att stänga av mig. Det var ett beslut som följde regelverket, och jag respekterar det.

Hur är beslutet felaktigt? Jag var ute och körde runt med några kompisar när ett annat gäng kom fram och började provocera helt utan anledning. Vi har inte haft någon konflikt eller krig med dem, men ändå hoppade de ut och riktade vapen mot mig. Det kändes som att de bara var ute efter att starta bråk något som tyvärr händer ganska ofta mot vårt gäng, trots att vi försöker undvika konflikt. I stunden tappade jag det. Jag skrev i OOC att de gjorde fel och att de borde kontakta staff i stället för att gå till attack så där. Det var fel av mig att bryta karaktär, och i efterhand inser jag att jag borde ha stannat i RP och i stället gjort en anmälan i efterhand. Och jag hoppas bara jag kanske kan få en andra chans.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har tyvärr inte kvar mina gamla länkar. Men jag gjorde mitt bästa med att skriva texten och att förklara allt där.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka