Nekad Henke | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
36
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas-chef

Vad heter du IRL? Ludwig

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 470 timmar totalt.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Securitas på grund av att jag vill göra så att företaget blir väldigt aktivt och få folk att bli intresserade i jobbet. Jag vill även göra så att folk inser att Securitas faktiskt är kul! Jag kommer vara en bra och aktiv chef som ser till så att alla arbetar bra och har kul! Själv tycker jag att jag är trevlig och passar för jobbet då min RP är superhög, jag försöker alltid ha så hög RP som möjligt, oavsett om jag har tråkigt eller ej! Jag kommer göra mycket så att jobbet blir kul och intressant tex ha många scenarion med mina anställda, några exempel på några roliga scenarion jag kommer ha med mina anställda är värdetransporter. Vid olika problem kommer jag som chef se till så att mitt initiativ alltid är lika högt, oavsett situation. Som chef ska man alltid kunna se situationer från olika vinklar och perspektiv, såklart kommer jag se till så att jag kan det. Några styrkor jag har som ger mig en fördel inom denna position är att jag är mycket kreativ, jag kan alltså lösa problem och situationer på många olika sätt, jag tänker även mycket snabbt och är en kvick människa. Jag kan tänka mycket snabbt och löser problem på millisekunder!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetat på Securitas innan som vakt och jag har även arbetat hos Polisen innan så jag kan allt inom radiodisciplin osv. Jag har även varit chef hos taxibolaget så jag vet hur chefsjobben fungerar och hur man ska vara en bra chef. Just nu är jag högt uppsatt inom sjukvården och kan mycket om räddningstjänsten / blåljusverksamheten.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Henrik Bergquist, han anser sig själv vara den gladaste personen i hela världen. Enligt Henrik finns det inget bättre än att hänga med sina polare och ha kul. När Henrik växte upp hade han det svårt i skolan, han blev ofta mobbad då hans mamma knarkade. Henrik visste dock att han ville ha en bra framtid så han ignorerade alla som var dumma och fokuserade på skolan. Tiden gick snabbt och Henrik gick ut skolan med relativt bra betyg. Han fick sitt första jobb på MAX Hamburgare, han älskade det jobbet. Men ju äldre han blev så insåg han att lönen inte var den bästa och därför flyttade han till Unive där han fick ett bra jobb inom räddningstjänsten, senare insåg han att han ville bli chef på Securitas då han ville hjälpa till Polisen utan att vara polis. Min karaktär kan ibland vara lite tuff, men det är på grund av att han blev mobbad när han var mindre. Som tur är märker han det och försöker att vara så snäll som möjligt. Henrik försöker alltid att se det bästa av saker, oavsett situation. Han är alltid en glädjespridare även fast han kan vara lite ''hårdhänt''. Henriks mål med livet är att kunna göra andra glada, förutom det har han inte riktigt ett mål. Utanför arbetet älskar Henrik att spela fotboll och tennis. Varannan Lördag brukar faktiskt Henrik och Jans, som är hans kompis, spela antingen Tennis eller Paddel. Förutom sporterna så älskar han att spela tv-spel, han brukar fixa ett litet gäng av kompisar han känner online och spela lite olika spel, hans favoritspel är dock skjutarspel.

Hur ofta kommer du vara inne? Ungefär 5-6 timmar på vardagen och på helgerna i stort sett hela dagen om jag inte gör något.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Japp såklart jag har!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka