Nekad Henke | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
36
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Görans-taxi chef

Vad heter du IRL? Ludwig

Hur gammal är du? 13!

Hur många timmar har du på Fivem? 410

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på taxibolaget på grund av att jag vill göra så att företaget blir väldigt aktivt och få folk att bli intresserade i jobbet. Jag vill även göra så att folk inser att köra taxi är roligt och inte så tråkigt som det ser ut. Jag kommer även att sänka priserna på rutterna så att fler folk kan åka taxi! Själv tycker jag att jag är trevlig och passar för jobbet då min RP är superhög, jag försöker alltid ha så hög RP som möjligt, oavsett om jag har tråkigt eller ej! Jag kommer börja med många möten för att kunna se till så att alla anställda mår bra!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har själv varit chef över många jobb just här på Unive och fick mycket bra kritik! Jag har även varit taxi-chef innan och tyckte det var jättekul!

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Henrik Bergquist och är säkert den gladaste personen i hela världen, enligt honom iallafall. Enligt Henrik finns det inget bättre än att kunna hänga med sina polare och ta en öl eller bara hänga! När Henrik växte upp hade han det väldigt tufft, hans pappa dog tidigt av en sjukdom och på grund av mammans depression så började hon ta droger. Detta gjorde så att Henrik ofta blev mobbad i skolan och blev väldigt ledsen. Henrik fick hjälp av socialen och fick ett hem hos två stycken unga föräldrar.

Uppväxten gick fort och Henrik började på Gymnasiet, han insåg dock att han behövde ett jobb och han började på MAX Hamburgare, han älskade det fast han tjänade inte så mycket. Under tiden på sitt jobb fick han många vänner, en som hette Jan Olsson. De hängde varje dag och studerade med varandra varje helg. Tyvärr tar alla roliga saker slut och Jan Olsson blev kriminell, Henrik ville inte hänga med då han visste att hans liv skulle bli förstört. Efter Jan och Henrik gick sina separata vägar så började Henrik arbeta hos sjukvården, han älskade det jobbet och arbetar där fortfarande idag!

Henriks motto med livet är ''Är andra glada så är jag glad.''

Hur ofta kommer du vara inne? Mellan 15:00 och 20:00 på vardagar, men på lovet dock mer!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka