Nekad heltrazy | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

omerta417

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 1073 — Tredjepartsprogram
Anledning: fusk
Personal: Borat
Datum: 2026-06-10
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Blev pc checkad av @Borat och andra helper vilket var skumt då jag fått höra att dom inte får vara med på pc checks men iallafall hittade en meny som jag hade använt. Dem gick igenom massor med grejer men hittade inget på echo eller den andra bat filen endast den menyn och inget mer. Nan kollade mina klipps och dom är helt legit och om jag ska vara ärlig fuskade jag under en väldigt kort period av den tiden jag var på servern vilket var 6 månader och använde endast fusk i 1 månad.

Tar du ansvar för det som hände? Absolut, vet att jag har ett ansvar som spelare att följa regler och att servern haft problem med just detta som jag blev bannad för och tar fullt ansvar för vad jag gjorde. Förstår att mitt beteende är helt absurt och oacceptabelt.

Vad har du lärt dig sedan dess? Reglerna är till för att följa och staffsen kommer alltid att komma på en om man håller på med massor med fuffens som man egentligen inte ska hålla på med. Inte värt att hålla på benda på reglerna för att få fördelar för sig själv då det slutar alltid med massvis med skit

Varför ska vi ge dig en till chans? Fuskade endast under en kort period men det betyder inte att jag gjorde det rätta men tycker jag ska förtjäna en andra chans som alla på servern och det är första dagen av sommarlovet och vill ha en rolig tid på servern. Är även mogen men vet att det är svårt att förstå då jag gjorde detta men vill bevisa det en gång för er.

Har du bevis som stödjer din överklagan? No.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Senast ändrad:
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Borat
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka