Nekad heltcrazy2 | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam0012

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilgot

Vad heter du på discord? Heltcrazy#3497

Ange ditt födelsedatum 31 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv runt 3-5h om dagen men det beror på om jag ska göra något.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive i cirka 3 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har bilvit bannad 2 gånger för små saker som jag gjort en överklagan på och blivit accepterad. Bannsen har varit små saker som varit felaktiga då de bannade för länge. https://ibb.co/L1g25pz

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En sevrervakts jobb är att hjälpa till på servern med lite mindre saker så staffsen kan fokusera på större saker. Tillexempel om jag ser en spelare som beter sig dåligt på piren som att gå runt att slå någon utan annledning skickar jag den på en kick eller bann pågrund av hur grovt det är. Som server vakt måste jag hålla koll på viktiga regler som är de vanligaste att folk bryter som Powergaming, Fail rp, Cop bait, Rdm och Vdm. Kortfattat gör en servervakt så staffsens jobb blir enklare så de inte har lika mycket att göra.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sevrervakt eftersom jag vill hjälpa staffsen med deras jobb så de inte har lika mycket stress. Jag ser ofta personer som brukar lalla eller inte kan bete sig då vill jag kunna ge dem varning eller gö större saker som banna eller kicka dem. Har under en lång tid viljat ansöka till sv men har inte haft tid och orken.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Tillexempel om min kompis inte beter sig på piren väljer jag att inte kicka honom men om jag ser någon annan som ej beter sig kickar jag honom då jag ej känner honom. Abuse är att jag använder eller utnyttjar min sv på sätt som jag ej får tillexmepel jag dör i ett skottscenario och jag väljer att ressa mig själv så att jag inte ska förlora eller om jag är i ett skottscenario och har toggleid på så jag ser vart motståndaren är.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka