Nekad Helluba | Ban Överklagan [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Helluba

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219797755/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b12eefb

Vad är din discord tagg? helluba

Vem var det som bannade dig? cr0zz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-09 103258.pngSkärmbild 2024-02-09 104952.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att tydligen ¨c loggade¨ jag när jag glömde att ta bild på min felkod och min kompis toni montana crashade lite innan mig och han fick gå utan p ban men jag behöver betala 20k för att kunna spela på unive igen är väldigt oprofessionellt och drygt från en staff att banna mig för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några kompisar skulle ta över ett område och när vi kom dit så gick dom och tog över medans jag va afk i bilen och när dom kom dit så började folk skjuta direkt och jag va afk i bilen så jag visste inte att de hände så när jag kom tillbax så hörde jag polisen komma och jag skulle gå ut och hjälpa mina kompisar och då crasha mitt spel och jag försökte prata med staffsen som drog in mig i support men dom valde att inte bry sig och p bannad mig och dra mina roller och en av staffsen sa att han jobbar med datorer och de tror jag inte på för min dator e sönder för de finns en uppdatering som jag inte kan uppdatera på min dator som gör att jag crashar välldigt ofta och de finns en bild jämte ban bilden som visar vad som står när jag försöker uppdatera datorn och jag tänker inte betala 5k för att jag inte ska bli bannad av staffs som inte bryr sig om sina spelare och min kompis crashade också och han blev indragen till support med och han visade sin crash kod och jag visste inte att de va crash koden så jag tog aldrig bild på de men dom valde att bannad mig ändå även fast att jag inte fick en chans att berätta varför jag crashar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att dom skulle lyssnat på vad jag hade och säga till punkt och inte suttit och varit otrevlig och avbrytt mig flera gånger under support ärendet för det är väldigt oprofessionellt att sitta och bete sig så som dom gjorde och att jag inte ens fick förklara varför jag crashar hela tiden utan bara sitta och säga att man jobbar med datorer och inte ens veta vad en felkod är så är det väldigt oprofessionellt så ja jag tycker att det är en felaktig ban, jag hade respekterat ifall dom hade bannat mig i en vecka eller 2 men inte p ban och indragna roller för att jag crashar. Jag kan inte hjälpa att jag inte har 20k att slösa på en ny dator bara för att jag inte ska bli bannad på en fivem server så ja jag tycker att p ban för att jag inte vill spendera 20k på en ny dator är en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 1 gång innan och de va för att min kusin som va väldigt ung valde att gå in på servern på min ip adress och säga kränkande ord till folk och jag lärde mig mycket av den bannen efter som att jag va bannad i runt ett år.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tagit bild på crash koden och visat den men efter som att jag inte visste att de var crash koden så kunde jag inte gjort nåt annat än att berätta hur läget va men ingen av staffsen verkar lyssna på deras spelare så dom valde att banna mig för c logg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska kunna ha bevis efter att nåt sånt har hänt och om ni unbannar mig så kommer jag alltid ta bild på min crash kod som bevis.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka