Accepterad Hellcatcapalot | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Koss modig

Vad är ditt discord namn? Hellcatcapalot

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Janne Anderson växte upp i Broby, en liten ort i södra Sverige. Han hade ett stort intresse för fotboll från tidig ålder och spelade ofta på fotbollsplanerna. Hans föräldrar drev byns livsmedelsbutik och stödde honom i hans fotbollsintresse. Trots begränsade resurser i Broby kämpade Janne hårt för att bli upptäckt och strävade efter att bli en professionell fotbollsspelare, driven av sin beslutsamhet och arbetsmoral.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till många bra scenarion och rpa riktigt bra. Kommer även kunna bidra med flera roliga clips in i discorden. Jag kommer även att kunna bidra med att inte bara jag har kul utan alla andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar på ett sätt som gynnar den andra parten eller motståndaren snarare än sig själv. Några exempel kan vara i tävlingsinriktade scenarion, som bilrace eller andra utmaningar, kan det innebära att en spelare medvetet gör något som gynnar en motspelare, kanske för att skapa en mer balanserad och spännande tävling.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Behandla alla spelare med respekt. Förolämpningar, trakasserier, rasistiska eller diskriminerande är inte okej. Använd inte några former av fusk, hacks, exploits. Sträva efter realism inom spelet. man ska undvika orealistiska handlingar eller situationer som inte skulle förekomma i verkliga livet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på många amerikanska serverar innan men vill nu börja med att spela på svenska, den största servern jag har faktist spelat på är redline rp där jag var polis. Så jag har mycket erfarenheter.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack känner mig klar

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka