Accepterad Hellcatcapalot | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam koss modig

Vad är ditt discord namn? vemardu

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Janne Anderson växte upp på en lantgård i norra Sverige, där han tidigt lärde sig värdet av hårt arbete. Hans favoritämnen i skolan var historia och samhällskunskap, och han älskade att läsa om hjältar som kämpade för rättvisa.

När han var tio år, hjälpte Janne polisen att stoppa en grupp tonåringar som trakasserade byborna. Denna upplevelse inspirerade honom att vilja bli polis. Under tonåren tränade han hårt och studerade rättsväsendet för att förbereda sig.

Efter gymnasiet kom Janne in på Polishögskolan och utmärkte sig som en skicklig och empatisk kadett. Han blev snart polis i Stockholm, där han blev känd för sitt pålitliga och kompetenta arbete. Trots sitt nya liv i storstaden, glömde Janne aldrig sina rötter och återvände ofta till hemgården.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp där jag kommer dedikera största delen av min vardag att spela på denna servern och göra fler rp möjligheter för inte bara mig utan alla andra på servern. Jag kommer även att komma med massa bra scenarion och jag kommer även lägga mycket tid på denna servern då jag vill bli högt uppsat polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte endast ska spela för sin egna skull utan även motpartens skojs skull, alla som är med i ett scenario och derdikerar sig i sin rp förtjänar också att få vara med i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Behandla alla spelare med respekt där förolämpningar och rasistiska saker inte få sägas. Man ska inte heller använda fusk, hacks, exploits. Detta endast två av massa exempel men jag gör det enkelt för er då jag vill inte slösa er tid för mycket:)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på denna servern och en hel del andra servrar innan, och jag har mycket bra erfarenheter som jag har fått ifrån mina vänner och mig själv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Blev av med min medlem för jag var hos morsan jag tror jag har medelat MA men tror inte nån har lagt märke till det, som sagt jag har skillda föreldrar

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka