Nekad hejsan12367754 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hejsan12367754

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199290118495/

Ditt Hex-ID: 11000014f43f15f

Vad är din discord tagg? hejsan#1575

Vem var det som bannade dig? Sather

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: jkpksd Anledning: Rasism Placerad av: Sather ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det vet jag inte men det stog att jag sa racist saker fast jag kolla på youtube

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid autoexperten och skulle kolla om min bil var där men den var inte där sen sprang jag till mekonomen och skulle kolla om den var där men det var den inte och så jag gick runt och sen gick jag till piren och var vid garaget där så skrev jag /spawnmenu för att jag skulle kolla på youtube lite

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag tycker det är lite konstigt att jag blir bannad när jag hade skrivit /spawnmenu och sen när jag skulle spela så stog det att jag hade blivit bannad och jag hade inte ens sagt något men ändå så blir jag bara bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag prata med en på dc för han ringde mig och så glömmde jag att folk hörde mig ingame

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att gå ut ur fivem

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Det är ditt ansvar att se till att din push to talk fungerar

Tillbaka