Accepterad hejsan1234 | Ban överklagan [PatrikTheStar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hejsan1234

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: här är min brors https://steamcommunity.com/id/MrLowkiii/ https://steamcommunity.com/profiles/76561199203223717/ här är mitt

Ditt Hex-ID: min brors 110000147bf122a mitt 11000014a1608a5

Vad är din discord tagg? Lowkiii#2531

Vem var det som bannade dig? PatrikTheStar

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: raeuem Anledning: copbait Går ut om: 2 dagar 19 timmar 38 minuter Placerad av: PatrikTheStar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tänker man stannar inte och driftar och fråga polisen saker när man har dom efter sig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min bror fick polis efter sig och sen så fråga han polisen om ska vi köra ett loop till eller sen drifta han i cirklar och sånt sen blev han bannad men det som är surt är att jag kör på servern mycket så nu är vi ip bannade så nu kan jag ju inte köra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktig men tycker inte jag ska bli bannad för jag gjorde inget fel va inte med han ens

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tagit lärdom av alla på olika sätt en gång va det powergaming råka sprina från en bil när jag krocka en annan va att jag öppnade en dörr åt min kompis genom /me när han hade handbojor

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte snackat med polisen under jakten kunde han har gjort och kört eller stannat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja han har lärt sig mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka