Nekad hejsan1 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kiio2

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199112566697/

Ditt Hex-ID: 110000144aeb7a9

Vad är din discord tagg? hejsan#6929

Vem var det som bannade dig? 320

Hur lång tid var din ban? P

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: vbngpv Anledning: psycho, VDM mot streamers, grov streamsniping, du är inte välkommen tillbaka hit mvh Placerad av: 320master ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (FRÅN MIN GAMLA) dm, stream sniping från en heli. dock så va de inte jag, sen så har jag 92 bans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. (FRÅN GAMLA) jag va i stockholm och skulle till gröna lund med 2 vänner min brosa som inte gillar univer så mycket och föredrar en våg server (äldre brosa som bland annat nu e p bannad för ett terrordåd från 2020) tar en heli och kör in i lexty ett antal gånger, ca klockan 23 när jag kom hem så gick jag och la mig dagen efter va jag p bannad. sen så skrev 320 de där med mina bans vilket är förstråligt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen är 100 korrekt.
dock de med bansen
jag har spelat länge på unive skulle säga att jag var en av dom värsta lallarna på unive back in the days typ november - februari där plockade jag på mig bn efter ban efter ban efter ban efter ban osv, sen så klar nu så får man en ban då och då för misstag (inga lika stora och oftas lyckas man prata och få bort bannen med en stor lärdom).
jag fattar även att man inte vill ha spelare med 92 bans på denna server, om vi kollar i maj te.x då hade jag 90 och var staff och innan maj hade jag inte blivit bannad på länge under sommaren på kvällarna gjorde man fel då och då sedan efter en ban i support på pekar en mod om mina bans och jag åker iväg. men detta är också korrekt. ( de med bansen)

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för många

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? i nte fått så många bans / bytt lösenord på min dator vilket jag gjort nu sen så vett jag faktist inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? asså ja och nej vett inte riktigt vad jag ska lära mig men jag har lärt mig konsekvenserna av detta. men när de kommer till bansen så ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yessir

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka