Accepterad viggovej | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggovej

Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/viggovej/

Ditt Hex-ID: 1100001542bbed0

Vad är din discord tagg? Vigge/viggovej

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Bild på banmeddelande: bild_2024-12-13_210214841.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att jag blev bannad för att jag landade en heli på piren, men innan man bannar är det bra att veta hela storyn. Vi följde efter LRC vilket vi har krig med, dom åkte i en heli så då åkte vi också i en heli vilket är ganska logiskt enligt mig. LRC körde sin heli så att den nuddade marken och började ryka, de valde sedan att försöka landa på östra motorvägen vid stranden. De lyckades inte landa på stranden, då valde dom att åka till piren vilket självklart så följde vi efter. Enligt mig så är det samma sak om man jagar någon med bil, man får inte åka till en greenzone eller hem. Då är det väll ganska självklart att det är samma princip för heli och bil. Vilket då är det LRCs fel att vi landade på piren för att piren är en greenzone dessutom ser jag flertal helis landa på piren varande jävla dag. Visst jag kan gå med på en SV ban eller muntlig varning men en 3 dagars ban är sjukt. Och ang helpern så vill jag inte äns ha tbx den efter det här för jag tycker att det är det sjukaste beslutet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja som jag skrev precis så jagade vi LRC i heli och dom valde att landa sin heli på piren viket då landade vi också vilket är ett regelbrott , då är det ganska självklart att vi också landade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att den är felaktig, jag fattar dock LUDDEs syn vinkel men han måste veta hela senariot för att fatta vrf vi valde att landa på piren.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några ggr innan, max 5st. Kom inte ihåg vad jag gjorde de senste ggr jag blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det ända jag skulle kunna har gjort anorlunda är att inte landa på piren och att hovra över istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte landa på piren i framtiden, men med tanke på senariot bakom så tycker jag att jag inte har gjort något fel direkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag skrev till dig i /m att landar du den där helikoptern på piren så bannar jag dig. Trots de så landar du endå.

Jag skrev till dig i /m att landar du den där helikoptern på piren så bannar jag dig. Trots de så landar du endå.
Jag har klipp på hela händelsen och jag kan inte se att du sickade en /m till mig.

Kan tyvärr inte sicka klippet då man inte kan sicka mer än 1 min typ och man behöver hela klippet för att fatta få kontext och då fatta hela senariot. Men vissar det gärna på något annat sätt som support eller liknade

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka