Nekad Hejsan | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hejsan

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873381234/home

Ditt Hex-ID: 1100001366d0972

Vad är din discord tagg? hejsan2

Vem var det som bannade dig? Nat_ 1benji och gaby

Bild på banmeddelande: banand 2 dagar.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem valde att banna mig då jag utförde ett regelbrott. Dem bannade mig pga att jag rpade för lite på skador. Jag förstår från staffsen perspektiv att det såg väldigt dåligt ut och jag förstår absolut varför dem bannade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på sjukhuset för att få hjälp av en läkare. Sedan jag och mina polare går ut så står gänget montana där. Dem börjar direkt hetsa mot oss och kalla oss horungar etc. Dem säger till oss "kom testa oss" så vi kör efter dem. Vi voltar sedan med bilen efter ett litet tag och då vänder dem och säger ut. Jag hoppar ut men blir dödad direkt pga min andra kompis hoppade ut och sköt direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då jag rpade för lite på skador och det vet jag om. Men jag vet också om att det inte kommer ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare men dem flesta bansen är från när jag var helt ny. Min senaste ban innan denna var felaktig pga jag hade köpt krim men don ansvariga glömde ge mig rollen i vanliga dcn, vilket gjorde att en staff trodde jag var krim utan krim.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunnat göra annorlunda vilket jag ska ta med mig i fortsättningen. Jag hade kunnat vänta lite längre kanske rpat på svimmat då det var en rejäl krash. Sedan hoppa ut med händerna uppe vilket hade gjort att vi kunde fortsatt scenariot och gjort en kidnappning av det istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har aboslut lärt mig av min ban och kommer ta med mig detta i fortsättningen. Detta är inget likt mig och det vet alla jag rpar med om. Kommer såklart ta med mig detta framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka