Nekad Hejsan | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hejsan

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873381234/home

Ditt Hex-ID: 1100001366d0972

Vad är din discord tagg? Hejsan#7646

Vem var det som bannade dig? maze4k

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban 5 dagar.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (SATT I PASSAGERA SÄTET)Jag tror dom bannade mig för att ifrån deras perspektiv såg det självklart ut att jag skulle hoppa ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var ute och körde jag satt afk rätt länge och bara satt i hans bil. När jag kommer tillbaka står vi mitt emot lost angels. Dom kommer och en hoppar ut och börjar rikta, min polare kör iväg och hoppar ut och börjar skjuta. Jag hoppar ut och två sekunder efter så blev jag skjuten. Sedan bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tyckte det var lite oklart. Jag vet att jag kunde hoppat ut skit snabbt men jag hann inte de då min kompis körde iväg. Jag tyckte det var lite orättvist bannat då jag satt i passargerar sätet samt jag fick indragen. Jag kunde inte göra så mycket då. Min kompis är rent ut sagt dum som kör iväg. Skulle jag satt i förarsätet skulle jag hoppat ut dirket. Tycker dom det var orättvist att få indragen kriminell roll men livet är såklart orättvist.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte direkt förutom min senaste blev bannad av akam, pga min polare dödade mig på skoj och han åkte på det och jag revvade, så fick jag bann.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, jag kunde försökt hoppa ut direkt vilket jag inte hann då jag inte var berädd över huvudtaget. Min kompis var egentligen vän med dom men vet inte varför han höll på så. Till nästa gång ska jag försöka hoppa ut så snabbt jag bara kan så mina kompisar inte kör iväg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut ska vara berädd på allt och ska va snabb på mitt tangentbord!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajamensan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka