Accepterad bobobobo0675 | Ban Överklagan (Hejsan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobobobo0675

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094841127/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? bobo

Vem var det som bannade dig? Hejsan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-19 165911.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag sköt istället för att rikta genom att jag hoppade ut och sköt direkt istället för att rikta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en grabb från våran allians rullade sedan mötte vi SD bilen och vi pratar lite och sedan börjar de hetsa utanför gänghuset och sedan hoppar jag ut och skjuter direkt istället för att bara rikta och säga ut ur bilen, dagen efter jag fick bannen märkte jag att jag var bannad för att jag var tvungen att gå off dagen innan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eftersom att jag åker utanför och väntar på de och sedan efter att de sitter och hetsar utanför gäng huset och hetsar hoppar jag ut och skjuter utan en riktig anledning utom att vi har krig med varandra och genom att jag gör det gör det denna ban till en icke felaktig ban eftersom att jag gör regelbrottet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för PWG för att jag inte RP:ade tillräckligt på mina skador och det har jag även utvecklat genom att jag kollade på klippet som jag fick som bevis och studerade mina misstag och har utvecklat min RP sedan dess på mina skador när jag krockar eller blir skjuten/skadar mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat att strunta att åka utanför de för att skapa en konflikt med de, och att jag kunde ha riktat och jagat de om de åkte iväg och varje gång jag riktar ska jag säga upp med händerna och inte skjuta. Jag har också kunnat att prata med de mer istället för att hoppa ut och jag hade även kunnat att bara åka iväg när de hetsat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska åka utanför gäng hus och skjuta bara för att någon hetsar eftersom att någon hetsar är inte en bra anledning att skjuta, jag har även lärt mig att jag ska rikta först och säga ut ur bilen istället för att skjuta direkt, jag har även lärt mig att vara social, jag skulle helst ville vara mer social fast min karaktär var rädd att bli beskjuten först.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka