Accepterad Hejsan | Ban Överklagan [Mellevhc08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hejsan

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873381234/

Ditt Hex-ID: steam:1100001366d0972

Vad är din discord tagg? hejsan2

Vem var det som bannade dig? Mellevhc08

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Bannad av melle.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Mellevhc ansåg att jag var otrevlig i pm och därmed bedömde att jag förtjänade en perma ban. Detta ber jag om ursäkt för att det gick så långt, vet själv om att man inte ska hetsa mot staffs osv, själv varit det så.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, jag och vin vän var i ett scenario som vi absolut gjorde fleckfritt. Han valde att tillkalla till support för att snacka men skulle tydligen ta det vidare osv. Kort sammanfattning av scneariot är att det var en stor aktiv skottlossning i grove street bland flera gäng. Då åker en som vi uppfattade i support "oskylldig bil" rakt in i skottlossningen emot oss, så vi skjöt emot den bilen. Då tillkallade han oss till support för reglen shoot on sight och vi förklarade vår del. Han skulle ta det vidare. Det som jag reagerar på är att jag frågar honom om detta är hans kompisar han hjälper med ärendet, och han nekar inte det. Därmed blir man lite förbannad och gick lite för långt i hans pm genom att skriva att han är korrupt, derför valde han att banna mig permanent. Jag förstår ifrån hans sida men tycker att han borde ta hänsyn till mig också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att jag gjorde fel, men tycker också att han gjorde lite fel. Han raderade flera saker han skrev till mig som jag uppfattade hets emot mig, vilket jag tycker är helt sjukt. Men förstår ändå varför han bannade mig för att jag vet om att det var lite hets, men det var för båda hållen. Jag tycker att det var ganska hård ban i och med att det var ifrån båda hållen, men som sagt inte jag som är staffen i detta läget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, men fåtal. Jag har 13 bans nu på över 3 år så skulle inte klassifiiera mig som en snubbe som får massa bans hela tiden och inte kan rpa osv. Det är väll powergaming bans osv, men lärt mig utav alla och tagit vidare den lärdomen till nästa gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja kunde skippat att skriva till honom överhuvudtaget men kände mig så frustrerad över att staffs tar sina kompisar före. Men skulle bara varit trevligare och skitit i de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100% ska skippa att skriva nästa gång och inte hetsa emot någon staff oavsett vad som hänt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka