Nekad Hejsan | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hejsan

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873381234/

Ditt Hex-ID: steam:1100001366d0972

Vad är din discord tagg? hejsan2

Vem var det som bannade dig? 0Alvin0 vill tillägga att i bann medelandet står det 5 bans på 3 senaste månader en har inte spelat på ett halvår

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staffs bannade mig för att jag körde med fusk och det är emot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute med min polare och gjorde kidnappningsförsök under tiden var jag dum nog att köra med fusk vilket är något jag ångrar. Tiden jag spelade med fusk så var jag utråkad och dumdristig då jag kände att folk fuskade på än själv och att man inte hade en chans att rpa för det bara flög skott rakt i huvudet på än. Jag blev bannad för ca ett halv år sen och nu har jag fått en ny synvinkel på rp och hur det ska spelas och frågar då om second chance.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban och det var mitt fel skulle såklart inte fuskat från första början.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat sedan 2020 och har totalt 16 bans, många utav dem är bans från tidigare men också nya asså såklart lär man sig av dem och det har inte varit upprepande regelbrott utan små misstag som alla kan begå, sen klart denna bannen nu har jag lärt från och skulle aldrig få för mig att fuska igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunnat göra annorlunda det är väldigt lätt att skriva/säga, men jag skulle såklart inte fuskat. Jag var staff precis innan jag började fuska och kunde ju istället hjälpa till med att få bort dem och inte falla i fällan och göra det själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man inte ska fuska och respektera server reglerna samt spelare för man förstår ju för dem med.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? såklarre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka