Nekad Hejsan | Ansökan till Servervakt [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hejsan

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? hejsan2

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001366d0972

Ange ditt födelsedatum 4 Juli 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar spela Unive ca, 3 timmar varje dag. Jag tar privata livet före, med träning, flickvän osv, sedan när jag har tid så spelar jag Unive (ofta 3 timmar)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca 2 år 8 mån.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1186632527864135681/1186704982070792302/image.png?ex=65943823&is=6581c323&hm=854a2cc887fc9bd4abdd7bc8bdb3864ce84a2f61a4c8fc3596fb91279652fc98& Senaste bannen var felaktig och blev unbannad direkt, pga fel från donations ansvarigs sida. Även flera banns där som är fel.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens uppgift är att hålla koll på lallare. Det servervakten ska rpa, men dyker det upp problem som lallare eller folk som behöver hjälp finns servervakten där och hjälpa till. Servervakten ska inte söka några problem utan bara finnas där och underlätta för staffsen när dem håller på med ärenden osv. Servervakten ska visa sig ett gott exempel för alla nya samt gamla spelare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag har spelat Unive väldigt länge. Jag har tidigare varit servervakt väldigt länge. Jag vill bli servervakt för att underlätta för staffsen. Jag vill hjälpa till och finnas där för folk som behöver hjälp och finnas där och få bort små lallare. Jag vill helt enkelt hjälpa till att utveckla servern på det sättet jag kan.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man ex, bannar någon som inte ska vara bannad för man kan. Det kan vara så att man är korrupt ifall man revvar när man absolut inte ska bli revvad. Abuse är att man revvar ex, sig själv eller sina kompisar ifall de blivit skjutna eller ihjälslagna fast dem måste tas till sjukhuset.

Nekad ej varit banfri senaste Månaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka