Nekad hejhejjagartrevlig | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1KRIZZ

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? krizz#0006

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Bosse Mahmoud och är 34 år och är född och uppvuxen i Gällivare. Han hade en fin uppväxt med bra mamma men hans pappa hade aldrig tid med han. Abdi hade dock många bra vänner och hade bra betyg i skolan tills han blev 15 år då dog Abdi mamma. Abdi blev deprimerad och då ville han bara försvinna då hans pappa jobbade hela tiden och inte hade tid med Abdi började vara med dom som hade kontakt med dom kriminella och Abdi började köpa och sälja droger vilket ledde till att han hoppade av gymnasiet. Abdi tjänade mycket på droger. När Abdi precis hade fyllt 18 år så gick allt åt helvete. Abdi skulle leverera 50 tusen till några grabbar men när han gick med pengarna i en väska så kommer det fram 3 stycken och råna han med hjälp av en pistol och kniv. Anledningen till att han blev rånad var för att han hade flexat sina pengar på instagram. Dom som Abdi skulle leverera pengarna till misshandla Abdi och tortera han för att Abdi inte hade pengarna. Abdi hamnade på sjukhus, efter 1 månad kunde han gå och var i bra form. Abdi visste nu inte vad han skulle gö så han skaffa ett jobb men blev sparkad när han var 21 så nu vill han starta nytt liv på Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har mycket erfarenhet i FiveM RP och har tidigare varit bland annat polis och staff på andra servrar så jag kan bidra till en hög kvalitativ nivå av RP som förhoppningsvis kan förhöja RPn på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska arbeta för att båda parterna i ett scenario har en bra erfarenhet, även om det kommer på din bekostnad och motpartens vinst

Hur hittade du Unive? server listan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka