Dubbelpost hejd | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hejd

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Användarnamn: hejd

Hur gammal är du? 14/05 fyller 15

Vad heter du? Axel

Vad heter du på discord? Cloud#6733

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Hela tiden ungefär

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle bli staff hade jag för det första försökt ta bort alla trollare för att jag vill att det ska bli bra rp på servern och för det andra hade jag gjort allt som står i riktlinjer och jag vill motbevisa allt som är runt om mig för innerst inne så är jag en bra mod/support. Jag hade hjälpt folk så fort jag kan, göra mitt bästa för att folk ska få en sån bra stund på servern som möjligt och såklart vara extra vänlig!

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Yes har Ägt en massa servrar som t.e.x samhället rp har varit staff på östermalm och på massa mer. jag har varit staffs på många servers, Jag är tydlig och bra. Sköter man sig inte t.ex snor tjänsteforden osv. blir det ban i 1 dag sköter man sig inte då heller ökar jag automatiskt på tiden, tills permanent.

Har du några tidigare erfarenheter? Yes har rollspelat mycket och min defenition av rollspel är att man ska göra saker ingame som man kanske t.e.x vill göra när man blir äldre plus har 1,092 timmar totalt på fivem och rpar bra

Vad kan du om skripts? kan mycket om scripts då jag kan göra egna scripts men inte ifrån grunden kan basic

Senast ändrad:
JA JAG VART BANAND FÖR ATT JAG KÖRDE FÖR FORT VET INTE VARFÖR DET ÄR DET ENDA

Jag tycker inte att denna ansökan ska bli godkänd!
Vi får väntat tills flera staff medlemmar / staff ansvarig kollegor checkar och kollar igenom denna!

Tycker inte denna ska godkännas! Blev precis bannad 7 dagar efter 3v i DC samt crosshair, han ljög mig och Ghost rakt upp i ansiktet igår när vi ifrågasatte honom angående crosshair. Idag fick vi bevis på att han använde sig av det.

MVH Pontus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka