Hej då

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dinoz

Icke Medlem
Meddelanden
259
Reaction score
9
Tjena allihopa jag har bestämt att lämna unive för några dagar. Jag gör detta valet för att jag har lite problem med livet, jag mår inte så bra och det är för att jag har haft problem och sånt så det är därför jag lämnar unive. Unive är en av de bästa server jag har spelat hittills men jag är tvungen att göra det. Min mamma behöver mycket hjälp och jag hjälper henne så mycket som möjlig och min pappa bryr sig inte alls så jag behöver att fixa saker och det. Jag har mycket skolan 2 prov denna vecka och nästa vecka och har många missad uppgifter, jag satsar mer på skolan än spela.
Jag hoppas att jag kommer tillbaka men vi får se.

Mvh Jakob Nilsson/Monkeee2.0

Senast ändrad:
Tjena allihopa jag har bestämt att lämna unive för gott. Jag gör detta valet för att jag har lite problem med livet, jag mår inte så bra och det är för att jag har haft problem och sånt så det är därför jag lämnar unive. Unive är en av de bästa server jag har spelat hittills men jag är tvungen att göra det. Min mamma behöver mycket hjälp och jag hjälper henne så mycket som möjlig och min pappa bryr sig inte alls så jag behöver att fixa saker och det. Jag har mycket skolan 2 prov denna vecka och nästa vecka och har många missad uppgifter, jag satsar mer på skolan än spela.
Jag hoppas att jag kommer tillbaka men vi får se.

Mvh Jakob Nilsson/Monkeee2.0

Tråkigt att höra men IRL kommer alltid först kom ihåg det och livet ger inte dig saker o ting händelser i livet som du inte klarar av. LYCKA TILL nu med alla prov o allting <3

Tillbaka