Accepterad heeeltaskar | Medlem ansökning [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mannendleon

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? heeeltaskar

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Frederico Gonzalés är 24 år gammal och född i Spanien och uppvuxen där tills han va 12år gammal då hans mamma valde att flytta till sin syster i sverige. Frederico hade en tuff uppväxt med mycket svårigheter och hamnade på olika hem men efter ett butiksrån han och några vänner gjorde så gick de för långt men hans unga ålder gjorde så han inte kunde få fängelse så han fick en socialarbetare som försökte hjälpa honom och få honom på rätt bana igen vilket inte fungerade så jättebra så vändpunkten i Fredericos liv var när de flyttade till Sverige och de var tvunga att anpassa sig till de nya landet. Till en början hade Frederico de väldigt tufft med språket och att skaffa vänner men när han fyllde 16 så hittade han en annan kille som också var ifrån Spanien så blev de 2 snabbt väldigt tajta och började umgrås hela tiden. De delade många intressen såsom Fotboll och Bilar, båda 2 är fast beslutna på att antingen bli proffs Fotbollsspelare eller starta en Mekaniker firma tillsammans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket rolig och kreativ rp samt mycket tid på servern. Jag kan även klippa ifall jag stöter på något problem på vägen och visa det för staffs så att "problemen" försvinner

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man får analysera scenariot och göra en självbedömning ifall det är verkligt att slåss emot i vissa fall som till exempel ifall man skulle bli stormad av polisen och de är tyngre beväpnade och många många fler då får man faktiskt bara ge upp för annars så dör man ju och de är ju sunt förnuft.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes de har jag
RDM - Döda någon utan giltig anledning
NLR - New Life Rule du får inte komma ihåg någonting ifrån ett scenario du dött i
Powergaming - Du använder dig utav omänskliga krafter t.ex. krockar i 200km/h och bara fortsätter köra

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat väldigt mycket fivem har totalt runt 1900 timmar men har inte spelat på ett tag men ska ge det en chans igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har dyslexi och är inte född i sverige så ifall jag skrivit dåligt är det nog därför

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka