Accepterad Tete907 | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tete907

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? Tete907

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jan ohlsson 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? prat glad, snäll, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han kommer från sverige och väckte upp med både mamma pappa och en store bror. han har många vänner som han har skaffat genom åren som gått. hans framtidsplan är att han vill få ett jobb på en mekaniker firma eftersom att han är väldigt intresserad av bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med bra och sariöst rp. Kommer också bidra med roliga scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man rollspelar så att de blir kul för de andra med och håller en bra nivå rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jaa första gången jag spelade på en rp server så viste jag inte riktigt vad fear rp va så jag sprang ifrån även fast de riktade vapen mot mig. och efter de så lärde jag mig av mitt misstag och läste på reglerna lite bättre

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp det är tillexempel att man måste visa och rp att man är rädd om någon riktar vapen mot dig. VDM är att man inte får använda sin vil som ett vapen tillexempel köra på någon

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej letar bara ny server och tycker att unive har gooaaa bilar och ser rolig ut

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

man ska ge motparten bra rp nivå även fast man kanske blir arg så ska man hålla en bra nivå rp och inte förstöra scenariot för motparten för då blir det tråkigt för dom

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka