Accepterad Heeblom | Ban Överklagan [Valentino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Heekan

Aktiv Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
51
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199389179216/

Ditt Hex-ID: steam:1100001552b7d50

Vad är din discord tagg? Heeblis

Vem var det som bannade dig? Valentino

Bild på banmeddelande: 3150CA06-200B-4450-A8DA-FB5BA41C0825.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag värde up en person när jag låg död vilket man ej får göra för hur ska man bära up folk när man är död. Jag gjorde de för att de skulle gå smidigare att ta oss till sjukan men jag tycker själv nu i efterhand att de är helt orimligt att jag gjorde så eftersom jag var död.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad ett tag efter men de jag gjorde tidigare var att jag och min polare dog och istället för att bara ligga död så värde jag up min polare för att nån skulle kunna ta båda samtidigt till sjukan. Helt fel gjort av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt rätt placerad ban av Valentino och jag håller med hans beslut till 110 procent. Den var rätt eftersom att när man är död ska man vara död och inte börja och bära andra personer och grejer det är helt orimligt och reflekterade ej på detta när jag gjorde de men nu i efterhand så känns de helt fel vilket det är.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för powergaming och de va för att jag krocka med bilen och sen bara körde vidare och det som jag lärde mig av den banan var att rpa på skador och inte bara kö vidare och det har jag blivit mycket bättre på nu tack vare den bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut bara ligga död istället för att plocka up honom och tänkt ett steg längre

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut bara ligga död istället för att göra massa saker när man är död eftersom man inte kan göra de irl och de är rp och då är de orimligt samt ett regelbrott de jag gjorde. Så jag hade kunnat låta bli att bära up honom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka