Ange ditt födelsedatum: 10 November 2006
Vad heter du på discord? Hedlund #1790
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 267 timmar
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 2
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag nästan
Hur många timmar har du på FiveM? 267
Vad heter du? Elias
Hur gammal är du? 15
Har du B och C-Körkort? Ja
Varför ska du bli anställd? jag har typ inget o göra på servern så jag vill jättejärna jobba med detta
Varför ska du bli brandman? för jag är en väldigt bra bilförare och jag har gjort det på andra servrar åsså
Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? jag har varit ambulansförare och brandman
Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? man ska inte trolla eller lalla i radion och man ska uppföra sig i radion
Du får larm om brand, vad gör du då? jag drar dit så fort jag bara kan för att ingen ska dö
Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? jag ska få bort folk som vill kolla och om jag har en kollega med mig kan jag beordra dem att kolla läget med den skadade
Har du några andra frågor? hur mycket tjänar man
Vad heter du på discord? Hedlund #1790
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 267 timmar
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 2
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag nästan
Hur många timmar har du på FiveM? 267
Vad heter du? Elias
Hur gammal är du? 15
Har du B och C-Körkort? Ja
Varför ska du bli anställd? jag har typ inget o göra på servern så jag vill jättejärna jobba med detta
Varför ska du bli brandman? för jag är en väldigt bra bilförare och jag har gjort det på andra servrar åsså
Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? jag har varit ambulansförare och brandman
Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? man ska inte trolla eller lalla i radion och man ska uppföra sig i radion
Du får larm om brand, vad gör du då? jag drar dit så fort jag bara kan för att ingen ska dö
Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? jag ska få bort folk som vill kolla och om jag har en kollega med mig kan jag beordra dem att kolla läget med den skadade
Har du några andra frågor? hur mycket tjänar man