Nekad Hedgehog | Gäng ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hedgehog

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
892
Reaction score
32
Vad ska gänget heta? Lost Angels M.C

Vad är ditt discord namn? hedgehog0140

Ditt födelsedatum: 10 Februari 2007

Har du några tidigare erfarenheter inom gäng rpn på servern? (både jag och dr.duck som skriver)
Ajemen, Jag har varit med FD. Lost angels, Lost mc, BCF, Old riders och nu ms-13. Jag har varit med länge och kan därför grunden till den sociala RPn. Därför kommer jag kunna bidra med ett gäng som vill fokusera på den sociala aspekten och inte bara skjuta.

Vi som gäng söker efter rp med personer som också vill ha sociala scenarion. Vi har rp:at mycket på unive och har sökt efter de sociala delarna av servern. Vi har träffat många gäng som vill samma grej. Man kan inte säga att det aldrig kommer skjutas, men man kan försöka undvika det. Som ett nytt gäng så ska man leta efter vänner, allianser, och sånt som hjälper en som gäng/klubb. Vi kommer att se till så alla i vårt gäng kommer söka efter framgångsrika allianser och framgångrika handlingar, inte gå och kaxa med andra gäng och starta krig direkt.

Jag har mycket erfarenheter inom social rp, jag är inte en sån som går runt och skjuter. Jag söker rp med folk som också vill ha social rp. Jag har skjutit också men det har alla gjort, jag säger inte att jag aldrig har gjort de. Men jag har erfarenheter inom unive både som krim, polis och andra jobb. Jag kan lova att med våra erfarenheter (både presidenten och mig) kommer göra rolig rp för de som är inblandade.

Vilka kommer du starta upp detta gänget med? dr.duck.1 - President
hedgehog0140 - Vice President
lallishthe.1 - Medlem
jklxoxo - Medlem
punkt. - Medlem
realcatentom - Prospect
ompa123_2 - Prospect
huliganen1312 - Prospect
icamaxi1x - Prospect
ozzyolofsson - Prospect

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det?
dr.duck.1 - icke krim
hedgehog0140 - Krim
lallishthe.1 - icke krim
jklxoxo - icke krim
realcatentom - Krim
ompa123_2 - Krim
punkt. - Krim
huliganen1312 - icke krim
icamaxi1x - icke krim
ozzyolofsson - icke krim

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och varför? Vi kommer att vara en Motorcykel klubb (M.C) Vi kommer vara inriktade på att vara med andra gäng/klubb, för att det är bättre att ha vänner än ovänner. Våran inrikting är att bli vänner med folk, skaffa pengar, och vara en klubb som folk gillar. Vi kommer inte försöka kriga mot nån, både för att det är bättre att vara vänner eller neutrala med gäng. Som inrikting för pengar finns flera sätt, vi kommer bara se till att känna in pengar och inte börja kriga med gäng, utifall det blir ett krig så kommer vi försöka få hjälp från andra gäng eller våra vänner. vi kommer försöka hitta andra mindre gäng som också behöver en bra start som vi kan jobba med. Det är viktigt att få en bra start, så man får se vad som händer och fortsätta var efter. Vi kommer att försöka vara ett gäng som inte folk börjar bråka med direkt, och om vi blir större kommer vi hjälpa mindre gäng att få en bra start, vi vet hur det är att få en dålig start, då blir det inte roligt.

Vad är det som gör dig till en bra boss över detta gänget? (det här skriver Dr.duck)

Jag är en bra boss/president för att jag har erfarenheter inom rp, både polis, krim och andra jobb. Jag har rpat länge på unive och har spelat på andra servrar också (mest amerikanska/engelska). Det spelar ingen roll hur många timmar man har egentilgen men jag har många timmar på fivem, det är mest på unive. Jag har varit med och spelat på unive sen 2022 och jag har spelat många olika sätt, har både varit boss över gäng, vice, medlem. Jag har jobbat som polis väldigt länge, har jobbat som mekonomen och har haft flera jobb som har gett mig mer kunskap över servern. Jag kommer vara en bra boss för jag har erfarenheten att vara det, både för jag har varit det innan och för att jag är mogen och inte kaxig, jag tycker det bara är konstigt att säga "din mamma är en hora" och liknande. Jag kommer se till att mina medlemmar kommer bete sig och bidra med rolig och bra rp till servern, vi ska se till att bidra med roliga scenarion och rolig rp för de som rp:ar med oss. Jag lovar att om vi får gänget så kommer vi att bidra med bra rp för de som vill rp:a med oss. Och om vi lyckas få ett bra gäng kommer jag hjälpa mindre gäng att få en bra start, jag vet hur det är med en dålig start inom gäng. Men jag kommer se till att gänget kommer vara ett av de bättre rp gängen i unive.

Vad är din vision med gänget? Min eller bättre sagt, våran vision med gänget är att vi ska vara ett aktivt och bra rp gäng/klubb. Vi kommer försöka att bli stora men inte för att skjuta och kriga, vi vill vara några som är folk vet vilka vi är och gillar. Vi kommer inte vara ett gäng som krigar, man vet aldrig vad som händer men vi kommer inte starta krigen, vi kommer försöka att bli stora och lära känna fler vänner. Vi kommer vara ett gäng som kommer försöka bli ett gäng inte folk vill bråka med för att vi är svaga, vi kommer att försöka att göra oss till ett gäng som kan överleva. Vi kommer att försöka skaffa pengar och vapen, men det betyder inte att vi kommer skjuta en massa, vi ska hålla skjutandet till minimum. Vi kommer söka oss till andra M.C gäng som vill ha vänner eller allianser, vi har redan vänner som vi kan prata och göra "affärsplaner" med. Vi kommer vara ett gäng som inte tar skit men inte ett som är kaxigt mot andra. Man kan ha visioner men man får också se vad som händer medans man försöker, vi kommer försöka till 100% att bli stora men det kan hända saker också. Men vi har bra visioner för våran klubb.

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? Vi kommer bidra med bra rp genom att vara sociala och försöka skaffa fler vänner. Vi kan bidra med en bra rp för vi har personer som kan rpa bra och inte bara söker efter krig. Vi kommer att hjälpa med bra rp till de som rp:ar med oss. Vi kommer också hjälpa andra gäng än att börja kriga med de. Vi i klubben har rp:at länge på unive, och har alla olika sorts erfarenheter inom rp, polis och krim. Vi kommer bidra med en hög social och rolig rp, både rpa med andra kriminella, andra som inte är kriminella. Vi kan bidra med positiv rp till servern och vi kommer att göra de om vi får klubben. Ni kommer inte att ångra er om vi får ha vårt gäng. Vi kommer att prioritera att prata med folk och hitta flera sätt att känna pengar och att lära känna gäng (mest andra M.C) så vi kommer att hitta flera vägar att bli framgångsrika men ändå behålla vänner och skaffa nya

Har du läst igenom Gäng reglerna? Ja

Senast ändrad:
Uppdaterad lista på vilka som ska vara med då m0nga tidigare har lämnat
President-dr.duck.1 - krim
Vice president- hedgehog0140 - krim
g1ory_ medlem - Krim
jklxoxo medlem - icke
2.max. medlem - Icke
huliganen1312 prospect - icke
bulten113 Prospect - icke
bullen125 medlem - Krim
eldorado1029 medlem - Krim