Nekad Hawkxzz | Ban Överklagan {Hassan071001]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rr.00

Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199495819677/

Ditt Hex-ID: steam:11000015b86b19d

Vad är din discord tagg? pellepa1t

Vem var det som bannade dig? @hassan071001

Bild på banmeddelande: Screenshot_2024-12-30_232916.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att ifrån han perspektiv så tog jag upp telefonen när jag var död. Men det var absolut inte meningen eller ngt sådant. Jag använde inte luren till ngt eller de jag tog bara upp den ig utan att veta om de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan så dog jag vid hamnen o det var där jag råkade ha uppe luren när jag var död efter typ 15 min så kom grabbarna tbx som överlevde skottlossningen o tog mig t sjukan. Tog vård o drog t eventet, sen körde jag fast o hamnade efter som fan sen drog jag till ranchen och där fick jag min ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag låg ju död o tabbade ur och jag klippar tydligen på samma knapp som jag tar upp min telefon på så då tog jag upp telefonen o sen efter ett tag när jag tabbade in igen så tog jag ner den. Jag tror detta skedde 2 gånger ungefär är inte 100 dock men a. Jag utnyttjade inte telefonen eller ngt då jag var ut tabbad som sagt. Men jag fattar ju att det ser lite sus ut när man speccar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Innan har jag blivit bannad för att jag sprang med ngn i th utan att tänka. Och meta gaming som jag fick unban för att det var inte jag som metade. Sen för typ 2 år sedan blev jag bannad 1 dag för att jag inte vissta att jag skulle svara med /me skottskadad med sjukvårdaren så jag pratade för fattade inte hur man skulle göra. Jag var helt ny!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nästa gång så ska jag inte tabba ut när jag är död för att det kan vara bra och vara med i svängarna om vad som händer osv. För om ngt tar än i staff samtal så ser man inte det. (Det har hänt tidigare)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte tabba ut när man är död som sagt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka