Nekad Hawkxzz | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rr.00

Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
8
Ditt discord namn: pellepa1t

Ditt Hex-ID: steam:11000015b86b19d

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Krim

Vem/vilka tog beslutet? @hapyxz

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag reagerade med ”☠️” ”😳” När hapyxz skickade ut att vi hade fått en gäng varning för att några spelare har varit problematiska.

Hur är beslutet felaktigt? För att jag hade absolut ingen aning om att hapyxz skulle ta illa upp av det! Jag menade det mer som att det var förvånade att vi fick en gäng varning för har aldrig fått det för i ngt gäng. Och lite arg typ på dem som gjorde så att vi fick gäng varningen för 2 stycken så stängs ju gänget ner och på det senaste så har vi donerat in så sjukt mycket, och det hade varit onödigt om gänget blev nedstängt. Iaf @hapyxz jag ber så sjukt jävla mycket om ursäkt jag tänkte själv inte på hur andra kunde uppfatta det jag reagerade med för jag tänkte mig som sagt var inte alls för just där. Förlåt så sjukt mycket jag respekterar ditt beslut till 100% det är helt rätt det du gjorde för det är dem som blev bannade som gjort fel. Ja det var som sakt var absolut inte så som jag menade det kan jag svära på!! Hoppas du förstår mig och ifrån mitt perspektiv.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Fick ingen bevis utan du bara taggade mig och drog rollerna

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

fyfan va dålig anledning till att ge indragen krim helt ärligt, han kunde fått 1 eller 2 krim varningar men att dra den helt e ju överdrivet

Låser för att undvika spam

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka